Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 4 września 2015

Zapowiedź ''Dobrze, że jesteś'' pod patronatem medialnym LŚC


Z niekłamaną przyjemnością informuję, iż mój blog: 
LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym ''Dobrze, że jesteś'', najnowszą powieść Moniki Sawickiej.

 Książki Moniki Sawickiej są jak spotkania z dobrą przyjaciółką, która wysłucha, pocieszy, przyniesie otuchę i pomoże ponieść
największe nawet ciężary. 

 Tak trudno jest zamknąć drzwi nawet gdy już trzyma się rękę na klamce. Bo nie po to ludzie żyli ze sobą tyle lat by spotykać się na twardej sądowej ławce. Niekiedy jednak nie ma innego wyjścia. Przemoc wobec kobiet, alkoholizm, utrata dziecka, radzenie sobie ze śmiercią bliskich, a także rozpaczliwe pragnienie miłości, która ma stanowić lek na całe zło to dość by złamać niejedną osobę i na zawsze pogrążyć ją w cierpieniu. Te właśnie tematy drąży Autorka, przerabia, analizuje, prześwietla na nowo. 

 Monika Sawicka wie, że demonów przeszłości nie tak łatwo się pozbyć, szczególnie gdy wgryzają się mocno w duszę. A jednak z tych pełnych emocji tekstów da się odczytać nadzieję. 

 Kornelia, główna bohaterka „Dobrze, że jesteś” mimo doświadczanego zła podnosi się i idzie w kierunku światła. Nie ma w niej ani żalu ani goryczy, jest wiele zrozumienia i silne postanowienie, że jednak chce żyć. Czy upora się z przeszłością i otworzy nowe drzwi? Jaki poniesie koszt swojego dążenia do szczęścia?

 Subtelna psychologiczno – filozoficzna powieść. Monika z mistrzowską precyzją prowadzi studium nad osobowością człowieka.
Arkadiusz Kiński

 Dobrze, że jesteś, Moniko. Oprócz Twojego tekstu równolegle czytałam swoje życie, ale o tym nie mogłaś wiedzieć. Takich jak ja, które będą płakały, ściskały zęby, wstawiały własne fragmenty i przeklinały Cię, że rwiesz pazurami to co najbardziej boli będzie więcej.
Jolanta Miśkiewicz 

Patronaty: Czas na Książki, dlaLEJDIS.pl, Książki w eterze, Literacki Świat Cyrysi, Radio OKO Ostrołęka, Radio Vanessa, Radio Ziemi Wieluńskiej, Regał Nowości, Walbrzyszek.pl

PREMIERA: 8 września!!!
 
Czytaj fragment: KLIK
 
Fan page książki na Facebooku: KLIK 
 
Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 
 Jesteście zainteresowani tym tytułem? Osobiście serdecznie polecam!

67 komentarzy:

  1. Kolejny raz gratuluję patronatu:)))Książka zapowiada się interesująco. W przyszłości przeczytam z przyjemnością:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      A książkę polecam - to naprawdę wyjątkowa powieść.

      Usuń
  2. Książka bardzo mnie zaciekawiła!
    Gratuluję patronatu i na pewno będę wypatrywać recenzji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie. Mam nadzieję, że się na niej nie zawiedziesz.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje. A recenzja właśnie się pisze :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się okładka!
    Chętnie przeczytam!
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również podoba się okładka. Ma w sobie to ''coś''. Fabuła również intrygująca - gorąco polecam.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  4. Gratuluję kolejnego patronatu :) Tych sukcesów jest ostatnio tak wiele u Ciebie, że szczerze jestem pełna podziwu :) Wspaniale :) Czekam na Twoją recenzję tej książki :) Pozdrawiam ciepło, przyjemnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Recenzja właśnie się pisze, więc na dniach ją opublikuję.
      Również serdecznie pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

      Usuń
  5. Gratuluję kolejnego patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam jakieś książki tej autorki, ale to dawno temu było. Chcę się przekonać, jak pisze teraz:)
    Gratulacje serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja do tej pory nie znałam twórczości pisarki. Ale teraz mam nadzieję, że będę częściej sięgała po jej powieści.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  7. Gratuluję patronatu. Książka zapowiada się całkiem interesująco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      A książka faktycznie interesująca - gorąco polecam!

      Usuń
  8. Kolejny patronat :) Tylko pozazdrościć.

    Insane z przy-goracej-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny patronat? Dziewczyno jesteś niesamowita. Gratuluję :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ty patronujesz i polecasz, to ja zawsze jestem zainteresowana! Wielkie gratulacje! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać Twoje słowa. Aż serce rośnie :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  11. Gratuluje patronatu! Wchodząc tutaj trafiam zawsze na dobre książki! Oby tak dalej! Co do książki to sądzę, że połączenie psychologii i filozofii to coś co mnie mocno zainteresuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Cieszę się, że znajdujesz na moim blogu książki, które trafiają w Twój gust. Mam nadzieję, że będzie tak zawsze :)
      I oczywiście polecam 'Dobrze, że jesteś''.

      Usuń
  12. Gratuluję! Myślę, że będzie to ciekawa książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      A książkę polecam, bo faktycznie jest interesująca.

      Usuń
  13. Gratuluję! Książka wydaje się ciekawa i jak wpadnie mi w ręce to przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. I serdecznie polecam ''Dobrze, że jesteś''. To bardzo nietypowa powieść.

      Usuń
  14. Wow, kolejny patronat. Jak Ty to robisz Cyrysiu! Jestem pełna podziwu! Wielkie, wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja natomiast podziwiam Ciebie - jesteś dla mnie niedoścignionym wzorem. Może kiedyś ci dorównam :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  15. Oczywiście, że tak! :) Gratuluję;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z tego powodu cieszę :)
      I dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  16. Gratuluję patronatu i czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. A opinia już niebawem :)

      Usuń
  17. Gratuluję kolejnego patronatu! :) Książka mnie zainteresowała i chętnie przeczytam jej recenzję :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Bardzo się cieszę, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie i mam nadzieję, że swoją recenzją dodatkowo zachęcę Cię do lektury.
      Również pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  18. Gratuluje kolejnego patronatu i życzę kolejnych takich sukcesów. Choć ostatnio mało spędzałam czasu na czytanie bloga to teraz staram się to nadrobić i widzę że nigdy mnie nie zawodzisz polecasz książki warte przeczytania i ta książka połączenie psychologii i filozofii to coś co mnie zainteresuje zaznaczam w kalendarzu datę i do księgarni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje i życzenia. Mam nadzieję, że się spełnią.
      I ogromnie mi miło, że książki, które polecam nigdy Cię nie zawodzą. Mam nadzieję, że i tym razem też tak będzie.

      Usuń
  19. Gratuluję po raz kolejny!
    Jestem jak najbardziej zainteresowana :) Myślę, że sięgnę po nią jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Cieszę się, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz.

      Usuń
  20. Serdecznie gratuluję :) Świetna okładka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje. Masz rację - okładka świetna!

      Usuń
  21. Po raz kolejny wielkie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję ! I więcej takich sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje kolejnego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście gratuluję :) Ciekawa fabuła, a zieleń na okładce trudna do przegapienia ;)
    Cyrysiu, tak mi brakuje disqusa u ciebie. Ale nie namawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Masz rację, zieleń na okładce przyciąga wzrok :)
      Odnośnie disqusa, raczej nie dam się na niego namówić. Wolę obecną opcję :)

      Usuń
  25. Bardzo gratuluję patronatu!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  26. Click This Link replica bags in gaffar market like this replica bags cheap check this replica bags us

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...