Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 14 grudnia 2015

Zapowiedź ,,Parabellum. Głębia osobowości'' i ,,Pozytywka'' pod patronatem medialnym LITERACKI ŚWIAT CYRYSI


Moi Drodzy,
już niebawem, dokładnie 13 stycznia 2016 roku swoją premierę będą miały dwie wyjątkowe powieści, które LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym. 


,,Pozytywka'' Agnieszki Lis.


Gdy cichną weselne dzwony, nadchodzi proza życia
Monika nie wierzy własnemu szczęściu. Wystawny ślub, którego zazdrości jej cała wieś, bogaty i przystojny mąż oraz wspaniałe życie w okazałej willi teściów na warszawskim Żoliborzu. Wielkie miasto otwiera przed dziewczyną nowe możliwości, ale kryje też wiele pokus. Coraz częściej ulega im Robert, który nawet w oczach żony przestaje być księciem z bajki. Młodych łączy jednak marzenie o dziecku. Gdy więc w wigilijny wieczór Monika ujawnia rodzinie wynik testu ciążowego, nic jeszcze nie zapowiada tragedii…
„Pozytywka” to słodko-gorzka opowieść o marzeniach, które potrafią się spełniać w zaskakujący sposób. O samotności pośród ludzi, którzy nie potrafią ze sobą rozmawiać. Wreszcie o stracie, która wyzwala najgorsze instynkty, ale też wielką siłę.

~~ * ~~

 ,,Parabellum. Głębia osobowości'' Remigiusza Mroza.

 Trzeci, ostatni tom świetnie przyjętej serii historycznej!
Jest rok 1940, fala nazizmu zalewa Europę. Polacy resztkami sił walczą z okupantem, a ich człowieczeństwo zostaje wystawione na próbę…
Braci Zaniewskich czeka daleka i niebezpieczna droga. Po odnalezieniu przyjaciela z armii Bronek postanawia przedostać się na Zachód, gdzie mają formować się polskie oddziały. Nie wszystko jednak idzie zgodnie z planem. Decyzja podjęta pod wpływem chwili zupełnie odmieni jego los. Tymczasem Staszek, rozdzielony z Marią, niechybnie zmierza prosto na spotkanie śmierci…
Po drugiej stronie barykady pewien oficer SS będzie musiał zdecydować, czy ważniejsza jest dla niego lojalność wobec kraju, czy wobec ludzi…
„Po prostu coś niesamowitego” – Anita Boharewicz, bookreviews.pl
„Wbija w fotel” – Olga Kowalska, WielkiBuk.com
„Gorąco polecam!” – Paweł Kukliński, lubimyczytac.pl

~~ * ~~

Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 

Który tytuł najbardziej Was zainteresował? Ja gorąco polecam obie książki :)

60 komentarzy:

  1. Obie, ale sercem jestem przy Parabellum <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowały mnie obie pozycje, jednakże bardziej jestem ciekawa książki p.Mroza :) Gratuluję kolejnych patronatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem obie pozycje są świetne, choć każda z nich zupełnie inna.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  3. Oba tytuły brzmią ciekawie. Choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z lektura mi R. Mroza. Właśnie zamówiłam pierwszą książkę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że postanowiłaś zapoznać się z twórczością Mroza. Na pewno się nie rozczarujesz.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  4. Jesteś niesamowita z tymi patronatami! "Pozytywka" mnie kusi!
    Gratulacje serdeczne. I czekam na konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ''Pozytywka'' wzbudziła twoje zainteresowanie. mam nadzieję, że się na nią skusisz. Konkursy będą bliżej premiery.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje

      Usuń
  5. Wow, gratuluje:) Obie pozycje brzmią zachęcająco. Jednak myślę, że na początku sięgnę po Pozytywkę. Oczywiście czekam na recenzje i konkursy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Wierzę, że ''Pozytywka'' przypadnie Ci do gustu. A recenzje i konkursy będą bliżej premiery.

      Usuń
  6. Gratuluję!
    Agnieszki Lis powieści już wcześniej czytałam - jestem ciekawa, jakaż okaże się Pozytywka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Ja nie znam poprzednich powieści autorki, ale wszystko jest do nadrobienia :)

      Usuń
  7. Taką historię to ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę na pierwszą pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idziesz jak burza Krysiu ;). Wielkie gratulacje! :) Już nie mogę się doczekać "Pozytywki", bardzo mnie zaintrygowała ta książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje. Ja tez już nie mogę doczekać się oficjalnej premiery obu książek. Są świetne! Gorąco polecam.

      Usuń
  10. Zainteresowała mnie "Pozytywka" Agnieszki Lis. Będę wypatrywać jej recenzji :)
    Gratuluję patronatów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja prawdopodobnie po świętach, jak ogarnę inne zaległości :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  11. Wielkie, wielkie gratulacje! Kolejny sukces, podwójny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i teraz czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Recenzja będzie niebawem.

      Usuń
  13. Gratuluję :) Parabellum pewnie przeczytam, ale najpierw poprzednie tomy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje i z całego serca polecam cykl Parabellum - jest po prostu mega!

      Usuń
  14. Pozytywka ma przepiękną okładkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, mnie również szalenie się podoba.

      Usuń
  15. Dlaczego to tak późno! Ja już bym chciała pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To można zrobić sobie prezent np. na wcześniejsze walentynki :)

      Usuń
  16. Gratuluję patronatu, a obie pozycje książkowe wydają się interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje i gorąco polecam obie pozycje, bo są naprawdę godne uwagi.

      Usuń
  17. Gratuluję serdecznie! "Pozytywka" bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje i oczywiście gorąco polecam nie tylko ''Pozytywkę'', ale także cały cykl Parabellum.

      Usuń
  18. Obie lektury brzmi co najmniej zachęcająco. "Pozytywka" zachęca mnie swoją treścią, a druga pozycja znanym nazwiskiem autora. Zanim jednak sięgnę po "Parabellum", mam w planach inne lektury pana Mroza. Czekam też na recenzje, może przyspieszą chęć przeczytania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem obie pozycje są naprawdę godne uwagi, ale wybór pozostawiam Tobie. Recenzje będą bliżej premiery.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  19. Wielkie gratulację co do patronatu! :)
    Czekam na recenzję tych książek bo bardzo mnie one interesują :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      Recenzje prawdopodobnie po świętach, bo teraz nie dam rady ;)
      Również pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie - chętnie skorzystam.

      Usuń
  20. Gratulacje. "Pozytywka" to książka w moim ulubionym gatunku, na pewno poszukam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Myślę, że ''Pozytywka'' powinna Ci się spodobać ;)

      Usuń
  21. Ależ jesteś szczęściarą. Dwie takie cudne książki mieć pod swoimi skrzydłami to musi być niesamowite uczucie:) Gratuluję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to ogromny zaszczyt móc patronować tak świetnym powieściom. Ogromnie się cieszę, że wydawnictwo wzięło po uwagę moją skromną osobę.
      Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  22. Cyrysiu gratuluję zacnych patronatów :) Odnosisz wspaniałe sukcesy :) Obie książki mnie ciekawią, ale Parabellum najbardziej :) Czekam na Twoje recenzje, pozdrawiam i życzę przyjemnego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moja Droga za nadesłane gratulacje. Polecam obie książki, choć przyznam, że Parabellum jest mi bliższe, bo bardziej wryło się w moją wrażliwą psychikę. Więcej zdradzę niebawem w swoich recenzjach. Również pozdrawiam i życzę miłego dnia.

      Usuń
  23. Jak już wiesz, serdecznie gratuluję :) Myślę, że skusze się na Parabellum, co do Pozytywki, poczekam na Twoją recenzję :) Jestem z Ciebie taka dumna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Co do cyklu Parabellum - polecam go całym sercem. W życiu bym nie pomyślała, że literatura wojenna tak bardzo mną zawładnie. A jednak Mróz dokonał niemożliwego :)Pozytywkę także polecam. Wszelkie jej zalety przedstawię niebawem w recenzji. Dziękuję raz jeszcze za słowa uznania :)

      Usuń
  24. Cóż, okres II wojny znam dobrze i ciekawy jestem każdej nowej pozycji z tego tematu. Bardzo chętnie zadam autorowi pytania, ale chciałbym przeczytać choć fragment żebym wiedział o co pytać.
    Ireneusz
    Markiz@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...