Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 30 grudnia 2015

ZIMOWY BOOK TAG

ZIMOWY BOOK TAG- cyrysi




Zostałam nominowana przez Czytaninka

  NARTY, czyli książka, którą najszybciej przeczytałeś/aś.

Książkę przeczytałam w ciągu 1- 1,5 godziny. Ciepła i pogodna opowieść o przyjaźni, miłości, dążeniu do celu i realizacji marzeń.
DŁUGIE WIECZORY, czyli książka (lub seria), która ciągnie się w nieskończoność.

Bardzo powolne tempo akcji i słabo zbudowane napięcie. Za dużo w niej zbędnych wstawek, niepotrzebnych rozwodzeń.














SANKI, czyli książka, która przypomina Ci dzieciństwo.

O moim dzieciństwie przypomina mi książka "Dzieci z Bullerbyn''.  Piękna, optymistyczna, uniwersalna powieść, która pokazuje, jak cieszyć się z małych drobiazgów i doceniać daną chwilę.













ŚNIEŻKI, czyli książka, w której toczy się bitwa

On: skinhead, członek bractwa, zapalczywie broniący swoich rasistowskich ideałów. Ona: maturzystka żyjąca pod kloszem rodziców. Toczy się tu bitwa o miłość pomiędzy dwojgiem ludzi pochodzących z różnych środowisk społecznych i o całkiem odmiennych poglądach.
NOWY ROK, czyli książka, którą chcesz przeczytać, a jeszcze się nie ukazała.

Drugi tom popularnej trylogii o zakazanej miłości przyrodniego rodzeństwa - Eden i Tylera. 
  














KOMINEK, czyli książka, którą najchętniej spalił(a)byś za zakończenie.

Nie spaliłabym żadnej książki, ale jeśli już bym musiała to zdecydowałabym się na "Czuły punkt". Nie podoba mi się, że losy głównych bohaterów potoczyły się nie po mojej myśli, chociaż wiem, że to najlepsza alternatywa z możliwych. 
 
FAJERWERKI, czyli książka, które zakończenia się nie spodziewałeś/aś.

Byłam niemal pewna, że zakończenie będzie miało pozytywny wydźwięk. Jednak czegoś TAKIEGO w życiu się nie spodziewałam. Po prostu mnie zamurowało. Istna emocjonalna petarda. 













ŚNIEG, czyli książka, której akcja dzieje się w zimie.

   ''Black Ice'': intrygująca fabuła + pełna niebezpieczeństw akcja + zimowy klimat + ciekawi bohaterowie = niesamowity thriller.














ZIMNO, czyli książka, która złamała Ci serce.

Wstrząsająca opowieść o miłości, demonach przeszłości, głęboko skrywanych tajemnicach i o wielkiej namiętności. Zakończenie rozwaliło mnie totalnie - wyłam jak głupia :(

HERBATA, czyli książka, która rozgrzała Ci serce.

Przejmująca historia, która uczy empatii i  przekazuje myśl, że nie ma nic ostatecznego.















PREZENT, czyli kogo zapraszam do zabawy:

Martyna K.
 martucha180
Ellie Moore

39 komentarzy:

  1. "Bańki mydlane" to wspaniała książka i faktycznie rozgrzewa serce. "Wiedziałam, że tak będzie" też przeczytałam szybko, przyjemna i lekka lektura.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa :) Dzieci z Bullerbyn i mi przypominają dzieciństwo. Niedawno miałam okazję przeczytać ją ponownie, razem z synem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na nowy TAG :) W sumie większość książek, które wspominasz jeszcze przede mną, ale po niektóre na pewno sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Dzieci z Bullerbyn" to także moje dzieciństwo. I pierwsza książka, którą samodzielnie wypożyczyłam z biblioteki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Dzieci z Bullerbyn" czytała mi moja mama, gdy byłam mała i do dzisiaj wspominam je z uśmiechem na twarzy :) A "Black Ice" po tylu dobrych opiniach będę musiała w końcu przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miły tag :)

    'Dzieci z Bullerbyn' kocham całym sercem.

    OdpowiedzUsuń
  7. kilka pozycji mnie zaciekawiło np. brudny świat i black ice;D

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, jak Ci się udało przeczytać w ciągu 1 godz.? :)
    Też czekam na drugą część Dimily, a tak się bałam młodzieżowej lektury... :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wzrokowcem - czytam dość szybko. Poza tym książka ma dużą czcionkę i krótkie rozdziały, więc szybko poszło :)

      Usuń
  9. "Dzieci z Bullerbyn" były wspaniałe, a "Skazanych na ból" chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag :D Kocham okładkę "Brudnego świata" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Też byłam zła za zakończenie "Czułego punktu" ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli chyba podobnie jak ja, masz romantyczną duszę :))

      Usuń
  12. Bardzo fajny tag - w końcu jakaś ciekawa odskocznia od tych wszystkich LBA itd :-) I oczywiście gratuluję tak szybko przeczytanej książki - mój rekord to 3godziny (książka miała 421stron).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od ilości stron. ''Wiedziałam, że tak będzie'' ma 272 strony (dużą czcionkę i krótkie rozdziały). Dlatego przeczytałam tę książkę szybko i przyjemnie.

      Usuń
  13. Chyba pierwszy raz widzę Cię w takiej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że zazwyczaj nie biorę udziału w żadnych blogowych zabawach, ale postanowiłam tym razem zrobić mały wyjątek :)

      Usuń
  14. Wiedziałam, że tak będzie mnie ciekawi. Skazani na ból i Brudny świat czytałam, druga faktycznie świetna. Dzieci z Bullerbyn też miło wspominam, choć wolę Bracia Lwie Serce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na książkę Estelle Maskame równiez czekam z niecierpliwością :)
    A "Skazanych na ból" koniecznie muszę przeczytać, podobnie jak "Cień". Nie wiem, kiedy ja na to wszystko znajdę czas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę szybkiego tempa czytania, mnie chyba jeszcze nigdy nie zdarzyło się przeczytać książki w ciągu godziny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna zabawa;) Ja z wymienionych przez Ciebie tytułów czytałam jedynie "Wiedziałam, że tak będzie":)


    <a href="http://ksiazkoholiczka94.blogspot.com>http://ksiazkoholiczka94.blogspot.com</a>

    OdpowiedzUsuń
  18. O masz Ci los ;)
    Chciałam napisać, że świetny pomysł na TAG, a teraz sama się z nim zmierzę. Mimo wszystko dziękuję za nominację. Czeka mnie bitwa na śnieżki z moimi szarymi komórkami i listą książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :) Nawet zaczynam się cieszyć na to wyzwanie, bo będzie to swoistym podsumowaniem tego zaczytanego roku. Ale tag ukaże sie już w nowym roku.

      Usuń
    2. Cieszę się i czekam z niecierpliwością na twoje typy.

      Usuń
  19. Ogromnie Ci dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć już niebawem :) A już teraz zdradzę, że na kontynuację serii Dimmily warto czekać - dostałam angielskie wydanie pod choinkę i wiem, że w kontynuacji dzieje się jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem będę czytać drugi tom Dimily,dlatego bardzo się cieszę, że jest znacznie ciekawszy od pierwszej części.

      Usuń
    2. Myślę, że Ci się spodoba :) Jednocześnie informuję, że zadanie wykonane :)

      Usuń
    3. nie przewiduje innej opcji :)
      Ale jesteś szybka :)

      Usuń
  20. "Wiedziałam, że tak będzie" rzeczywiście czyta się bardzo szybko. Jestem już też po lekturze.

    OdpowiedzUsuń
  21. O taaak, uwielbiam "Black Ice"! <3
    A o tej serii o zakazanej miłości przyrodniego rodzeństwa słyszę pierwszy raz! Muszę sięgnąć po pierwszą część. Okładką przypomina książki Forman m.in. "Zostań, jeśli kochasz" i "Wróć, jeśli pamiętasz" oraz "Ten jeden rok" itd...

    Buziaki - zapraszam na nową recenzję!
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam "Black Ice" i chciałabym poznać książkę w podobnym klimacie.
      Co do serii DIMILY - gorąco polecam. Moim zdaniem jest świetna.
      Już idę czytać Twoją nową recenzję :)

      Usuń
  22. Takiego tagu chyba jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz spotkałam się z tym Tagiem, ale bardzo mi się on podoba. U mnie ta sama książka jest w punkcie Nowy rok. Strasznie chce ją przeczytać! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Tego tagu jeszcze nie widziałam, ale jest bardzo fajny ;)

    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy tag. "Skazani na ból" to niesamowita książka <3 <3

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że BITWĘ osadziłyśmy tak samo ;)
    Widzę u Ciebie wiele ciekawych do przeczytania książek... Obecnie poluję na "Bańki Mydlane" ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Żadnej z tych książek, oprócz "Dzieci z Bulerben" (bardzo lubiłam) nie czytałam, to też nie podyskutuję :-). Jednak bardzo mi się podoba zabawa, choć miałabym poważny problem, bo ja nie mam pamięci do tytułów.
    Ślę gorące pozdrowienia wraz z najserdeczniejszymi życzeniami noworocznymi :-)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...