Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 5 września 2016

ZAPOWIEDŹ ,,Nakarmię Cię miłością" Anna Dąbrowska


 Kochani,
 
26 września odbędzie się premiera książki ,,Nakarmię Cię miłością'' Anny Dąbrowskiej. 
 
  Autorka zadebiutowała powieścią ,,Stalowe serce'', którą wydała pod nazwą Laven Rose. Postanowiła jednak zerwać z pseudonimem i być kojarzona wyłącznie z imienia i nazwiska. 
 
~~ * ~~

Miałam przyjemność przeczytać tę wyjątkową powieść i napisać krótką rekomendację. Dziękuję autorce i wydawnictwu Zysk i S-ka.
 
  Opis fabuły:

Dla kilku przyjaciółek wieczór panieński ma być przede wszystkim dobrą zabawą i odskocznią od codzienności. Warszawski klub, muzyka, alkohol i dodatkowa atrakcja – losowanie zadań, które ma wykonać każda z uczestniczek. To, które przypadnie w udziale Laurze, przykładnej pracownicy banku, okazuje się wyzwaniem równie trudnym, co ekscytującym. Pocałunek z przystojnym nieznajomym… W ten sposób dziewczyna poznaje Tobiasza, charyzmatycznego muzyka. Wypełnienie zadania doprowadza do niezwykle zaskakującego poranka, a kiepski dowcip Tobiasza wywołuje nieprzewidziane skutki.

~~* ~~
 
 TRAILER KSIĄŻKI

Skusicie się? Gorąco polecam!

Zapraszam również do polubienia fanpage autorki: klik
 

40 komentarzy:

  1. To Laven Rose? Zaskoczyłaś mnie. Jestem bardzo ciekawa książki. Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to TA Laven Rose :) Teraz jednak w zupełnie innej odsłonie :) Polecam.
      I dziękuję za nadesłane gratulacje, aczkolwiek nie jest to patronat, lecz rekomendacja ;)

      Usuń
    2. To zaszalałam, ale jak człowiek przyzwyczajony do takiej ilości Twoich patronatów to przyjmuje to jako coś oczywistego :)

      Usuń
  2. Meh, to nie dla mnie pozycja ;) Choćbym chciała to przeczytać to i tak pewnie to by się źle dla książki skończyło ;D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dlaczego? Nie przepadasz za tym gatunkiem literackim, czy może wolisz zagranicznych autorów? Ja mimo wszystko zachęcam zaryzykować ;)

      Usuń
  3. Pierwsza książki wciąż przede mną, na tę też może się skuszę. Gratuluję rekomendacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obie powieści, moim zdaniem są świetne.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  4. Gratuluję! Zapowiada się ciekawie, choć początek mi nieco znany z powieści Lingas-Łoniewskiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że NCM w żaden sposób nie przypomina książek A.Lingas-Łoniewskiej. Polecam przekonać się osobiście.

      Usuń
  5. Może się skusze, lubie od czasu do czasu coś takiego przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj książka chyba nie dla mnie, więc pas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm... Brzmi ciekawie, będę się po premierze za nią rozglądać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka może być ciekawa :) Będę miała ją na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest bardzo ciekawa i emocjonalna. Gorąco ją polecam!

      Usuń
  9. Jak najbardziej jestem ciekawa tej książki! Już nie mogę się doczekać jej premiery <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się bardzo ciekawie. Chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznaję, że fabuła kusi, a Twoja rekomendacja również wpływa na moje zainteresowanie. Chętnie przeczytam. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonała decyzja. Będę czekać na Twoje wrażenia z lektury.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  12. Aż chciałoby się dowiedzieć, co było dalej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie zachęcam do lektury ,,Nakarmię Cię miłością''.

      Usuń
  13. Gratuluję kolejnego sukcesu, idziesz jak burza! ;)
    A co do książki, to początek brzmi mi niemal jak początek pewnego francuskiego filmu, tyle że potem zaczęły się dziwne tajemnice i morderstwa, a tu chyba jednak sprawa potoczy się inaczej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      Może początek fabuły przypomina Tobie jakiś film, ale na pewno nie będzie w tej książce żadnych morderstw, tylko dużo emocjonalnych zawirowań. Polecam!

      Usuń
  14. Super, moje gratulację jest się czym pochwalić )
    O co do książki, chętnie bym się w nią zaczytała - jak najbardziej moje klimaty ;-)
    Pozdrawiam.

    http://molinkaksiazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      I polecam gorąco NCM. Myślę, że się nie rozczarujesz.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  15. Jakoś mnie nie przekonuje...
    Gratuluję rekomendacji na okładce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale nic na siłę.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  16. Poprzednia książka tej autorki bardzo mnie zachwyciła więc sięgnę i po kolejną :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również ,,Stalowe serce'' oczarowało :) Powyższa książki autorki jest inna, ale równie emocjonalnie piękna jak poprzednia.

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...