Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 9 września 2018

KONKURS: Promuję i wygrywam 👍

Moi Drodzy,

Przychodzę do Was z konkursem, w którym można wygrać ''Poświęcenie'' Adriany Locke oraz ''Pucked'' Heleny Hunting.

 Aby wygrać jedną z dwóch powyższych powieści, należy podesłać do mnie na maila baner promujący ,,Poświęcenie'' lub ,,Pucked''. 
(Reklamujecie tylko tę książkę, którą chcecie wygrać)

Nagrodzę dwie najciekawsze (według mnie) książkowe reklamy. Proszę tylko nie korzystać z gotowych aplikacji fotograficznych. Wystarczy najprostszym programem do obróbki zdjęć stworzyć coś ciekawego. Pamiętajcie, że prostota jest lepsza od przepychu. 

Zdjęcia proszę przysyłać na maila: kryniame@wp.pl wraz z dopiskiem:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych celem ogłoszenia wyników konkursu tj. podanie mojego imienia, nazwiska w przypadku wygranej.

_____

Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego 
bloga 
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- udostępnisz informacje o moim konkursie


Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagród są wydawnictwo Szósty Zmysł.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy podesłać do organizatora konkursu osobiście wykonany baner reklamujący ,,Poświęcenie'' lub ,,Pucked''.
4. Konkurs trwa od 9 września 2018 roku do 15 września 2018 roku do godz. 16.00
5. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 19 września 2018 roku.
6. Nagrodą są książki:''Poświęcenie'' Adriana Locke oraz 
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. 
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
11. Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na nieodpłatne upowszechnianie, publikację prac w dowolnej formie (wraz z danymi osobowymi autorów).

10 komentarzy:

  1. Nie wiem jak z "Pucked", ale warto wziąć udział w konkursie, żeby mieć okazję sięgnąć po rewelacyjne "Poświęcenie". :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia wszystkim osobom, które będą brały udział w tym konkursie i jestem ciekawa ich prac :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia. Bardzo ciekawy pomysł na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia - ja nie mam głowy do takich banerów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia biorącym udział w konkursie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyślę, może coś ciekawego uda mi się stworzyć:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udział wzięty i czekam na wyniki, ciekwa jestem kogo wybierzesz 😉

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...