Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 28 marca 2020

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną "Jesteś Pragnieniem" - pierwszy singiel zapowiadający album Sorry Boys.

Zespół powstał w 2006 roku w Warszawie z inicjatywy dwóch gitarzystów – Tomasza Dąbrowskiego i Piotra Blaka. Szybko dołączyła do nich wokalistka Bela Komoszyńska, za to sporo muzyków przewinęło się przez stanowiska perkusisty i basisty. Zostali Maciej Gołyźniak i Bartek Mielczarek.

Tyle mam w głowie
Tyle chcę jeszcze dać
Kto mi podpowie jak
Z czystym sumieniem
Chodzę po wodzie ja
Tyle że na wspak

Jesteś pragnieniem
Co w głowie siedzi
Czystym sumieniem
Co w ciemności świeci
Prostym pytaniem
Bez odpowiedzi
To wszystko w głowie
W głowie mam

Gdy biegnę za szybko
Szybciej ucieka czas
I patrzę na ciebie
Czy istnieć będzie świat
Gdy nas już nie będzie
Ty mówisz pewnie tak
Po co po co po co

Żadnych dowodów nie ma
Żadnych że istnieć będzie świat
Żadnych dowodów nie ma
Żadnych powodów

Jesteś pragnieniem
Co w głowie siedzi
Czystym sumieniem
Co w ciemności świeci
Prostym pytaniem
Bez odpowiedzi
To wszystko w głowie
W głowie mam

16 komentarzy:

  1. Ciekawa piosenka Cyrysiu. A wielka szkoda, że Konkurs Piosenki Eurowizji, którego jestem fanem od 1994 - go roku, został odwołany. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad tym ubolewam, ale są rzeczy ważne i ważniejsze, dlatego lepiej nie narażać zdrowia i życia wielu osób.

      Usuń
  2. Mamy troszkę inny gust muzyczny, ale chętnie testuję wszystkie proponowane przez Ciebie piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zdradzisz mi, jaka jest Twoja ulubiona piosenka?

      Usuń
  3. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki. Całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę. Szczególnie refren wpada w ucho.

      Usuń
  4. Pierwszy raz słyszę tę piosenkę, ale słuchało jej się całkiem przyjemnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jednak zostanę przy klasyce polskiego rocka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna, której wcześniej nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę tę piosenkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki, ani nie znałam zespołu. Piosenka nawet mi się spodobała. Jak ty znajdujesz te wszystkie polskie zespoły?

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością posłuchałam. Fajna nutka.

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki dr ADELEKE za sprowadzenie mojego męża do mnie! Jestem bardzo szczęśliwa, że już nigdy nie wierzę, że będę z mężem. Mój przyjaciel powiedział mi o dr ADELEKE więc postanowiłem spróbować i to działa przed 48 godzin mój mąż zadzwonił do mnie i błagał mnie, aby wybaczyć mu to było jak marzenie dla mnie. Skontaktuj się z nim na wezwanie / WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com i dziękuję później.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...