"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 12 marca 2020

ZAPOWIEDŹ: ''Miłość i inne obsesje'' Moriarty Liane

Już 3 czerwca ukaże się najnowsza powieść Liane Moriarty - Miłość i inne obsesje.

Liane Moriarty, autorka takich bestsellerów jak Wielkie kłamstewka czy Dziewięcioro nieznajomych, to mistrzyni budowania suspensu. W jej powieściach nic nie jest oczywiste i nikt nie jest bez winy. Ale też każdy zasługuje na odkupienie.

   Zakochanie jest stanem bliskim szaleństwa. Zwłaszcza gdy miłość zostaje odrzucona.

   Ellen nie wie, co powiedzieć, gdy podczas jednej z pierwszych randek jej nowy chłopak Patrick wyznaje z zakłopotaniem: „Ktoś mnie nęka”. Poprzednia dziewczyna prześladuje go i wciąż jest obecna w jego życiu, choć od rozstania minęło kilka lat. Wie, kiedy Patrick wychodzi do pracy i jaką ma na sobie koszulę. Zna terminy jego wizyt u dentysty. Wie, co przygotował synowi do szkoły na drugie śniadanie. Wie też, dokąd zabrał Ellen na randkę i gdzie planują spędzić noc.

   Jednak prześladowczyni, zamiast przerażać Ellen, dziwnie ją intryguje. Ellen jak zafascynowana zbiera o niej informacje, próbuje zrozumieć jej motywy. Jako hipnotyzerka potrafi w końcu przenikać ludzkie umysły, a ta historia nie daje jej spokoju. Nie zna przecież przeszłości Patricka, czy może zatem być go pewna?

Do czego zdolny jest człowiek, któremu zabrano jego życie?
Znalezione obrazy dla zapytania: kup teraz

Skusicie się?

15 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na swój egzemplarz tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio wolę bardziej rozwijające książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. To może być kawał intrygującej lektury...będę na nią czekać z niecierpliwością!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno, uwielbiam książki autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Autorkę kojarzę, ale nie czytałam jeszcze żadnej książki jej autorstwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebawem napiszę o tej książce. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  7. No dwie psychopatki się znalazły, Biedny chłopak :D ale książka może być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę nadrobić książki autorki, bardzo mnie ciekawią, a nie czytałam jeszcze żadnej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, opis intrygujący. Też mam świetny czytnik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ogromnie ciekawa. Lubię książki z wieloma bohaterami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie pociąga mnie taka treść.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...