"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 7 marca 2020

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną "Razem zestarzejmy się" Karoliny Kozak.

Karolina Kozak zaczynała medialną karierę jako prezenterka telewizyjna. Przez cztery lata związała była z muzyczną stacją MTV Polska. "Karola" zdobyła sporą sympatię widzów. W międzyczasie próbowała swoich sił jako wokalistka, by ostatecznie skupić się na działalności solowej.

1.
Zawsze chciałam mieć swój kąt
taki, w którym mogłabym
zwolnić bieg, kiedy chcę
Teraz mam swój własny dom
i choć z tobą mieszkam w nim
zmieniać dziś nie chcę nic

ref.
Możesz zostać ile chcesz
obmyśliłam dla nas dobry plan
razem zestarzejmy się
wciąż tak mało jest dobranych par
Nie ma sensu szukać już
z nikim wcześniej nam nie było tak
szansę mógł nam dać sam Bóg
ostatni raz

2.
Czas uciekał, a ja z nim
od przeszłości i od win
kary smak dobrze znam
Nie sądziłam, że mój świat
może zmienić się aż tak
dzisiaj wiem - to był znak

ref.
Możesz zostać ile chcesz
obmyśliłam dla nas dobry plan
razem zestarzejmy się
wciąż tak mało jest dobranych par
Nie ma sensu szukać już
z nikim wcześniej nam nie było tak
szansę mógł nam dać sam Bóg
ostatni raz (x2)

17 komentarzy:

  1. Piosenka dobra nie tylko na sobotę :) ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam przekonana, że wrzucisz "Ramię w Ramię" Kayah i Viki Gabor na Dzień Kobiet :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego, ale nie jestem fanką polskich piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast nie przepadam za zagranicznymi utworami 😂

      Usuń
  4. Świetna piosenka. Lubię twoje muzyczne soboty Cyrysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten utwór, ale dawno go nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Panią Karolinę kojarzę z tekstami piosenek Dawida Podsiadło z pierwszej płyty. Nie miałam pojęcia, że pracowała w MTV!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...