"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 19 marca 2020

ZAPOWIEDŹ: ''Zdradzona'' Magdalena Krauze

Moi Drodzy,
25 marca odbędzie się premiera powieści ''Zdradzona" Magdaleny Krauze. Jest t nowa powieść obyczajowa autorki ''Czekałam na ciebie'' i ''Zaufaj mi jeszcze raz''.
Joanna jest po czterdziestce. Ma wymarzony dom, satysfakcjonującą pracę, w której spodziewa się awansu, cudowne dzieci oraz wspaniałego męża. Ostatnimi czasy mąż jest jakby mniej wspaniały, bardzo często wyjeżdża na delegacje, a kiedy jest w domu, nie rozstaje się z telefonem. Joanna nie może zrozumieć zachowania Roberta ani dystansu, jaki nagle pojawił się między nimi. Dzięki skutecznym namowom sąsiadki podstępem przechwytuje telefon męża.

Czy po tym, co znajdzie w telefonie Robert, będzie umiała stawić czoło faktom?
Czy znajdzie w sobie siłę, aby uporać się z katastrofą we własnym życiu i być przy tym wsparciem dla przyjaciółki, która teraz bardzo jej potrzebuje?

Skusicie się?

12 komentarzy:

  1. Zapowiada się niezwykle interesująco. Czekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że mam możliwość patrolowania tej książce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie książki, a ta zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na tę książkę odkąd autorka zapowiedziała ją na swoim Facebooku.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że i ja niedługo przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również poczekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę poznać tę książkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam jeszcze nic tej autorki, ale cały czas się przymierzam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Standardowo. Nic nowego w blurbie. Nie wiem, czy sięgnę po książkę.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...