"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 27 marca 2020

ZAPOWIEDŹ: ''Pruskie baby'' Małgorzata Starosta # PATRONAT MEDIALNY


Moi Drodzy,
 1 kwietnia odbędzie się premiera powieści ''Pruskie baby'' Małgorzaty Starosty.
Nikt tak nie potrafi zepsuć świąt jak własna rodzina. Zwłaszcza gdy znienacka postanawia dać się zabić...🔪

Edyta, uciekająca od nieszczęśliwego małżeństwa na rodzime Podlasie, niespodziewanie znajduje się w centrum kryminalnej intrygi. Rodowe sekrety jeden po drugim wdzierają się w sielską atmosferę Wielkanocy. Komendzie Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu patrzy na ręce ABW, w Augustowie na jaw wychodzą zaskakujące koligacje, a zbiegi okoliczności mnożą się niczym grzyby po deszczu.

Nieszczęśliwa dziewczyna, samolubny maminsynek, zdemoralizowana kuzynka, przebojowa babcia i błyskotliwy policjant. A nawet trzech policjantów.

„Pruskie baby” to ciepła, pełna humoru opowieść o poszukiwaniu siebie, sile rodziny i tajemnicach z przeszłości. Czy ta Wielkanoc mogłaby wyglądać inaczej? Z pewnością, gdyby tylko przytrafiła się komuś innemu.

Skusicie się?

15 komentarzy:

  1. To bardzo ciekawie zapowiadająca się historia, więc będę ją miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już jestem po lekturze i polecam ten debiut.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tu się nie skusić, jak zapowiada się kawał dobrej książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wielką chęć na tę powieść. W końcu ja też pruska baba, a ta kamienna z mej wsi wywędrowała.
    Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli będę miała okazję to chętnie przeczytam :)

    Pozdrawiam
    https://subjektiv-buch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczekam z decyzją na Twój wpis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę mieć na uwadze Cyrysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opis mnie zaciekawił, chętnie bym przeczytała, może wpadnie w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet dla mnie brzmi to ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym razem niestety to nie jest pozycja dla mnie. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się książka pełna zabawnych sytuacji 😉

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...