"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 15 marca 2020

ZAPOWIEDŹ: ''121 łez'' I. M. Darkss

Już 21 kwietnia ukaże się najnowsza powieść I.M.Darkss - ''121 łez''. Z czystym sumieniem polecam i zachęcam do lektury.
   Przeszłość, która ją prześladuje. Przyszłość, której się boi. Mężczyzna, o którym nie może przestać myśleć.

Emily jest młodą, atrakcyjną kobietą. Wydawałoby się, że niczego jej nie brak. Sama jednak uważa, że nie ma już dla niej nadziei i że nie zasługuje na miłość. Postanawia odebrać sobie życie.

Skaczącą z mostu kobietę dostrzega Derek i rzuca się jej na ratunek. W szpitalu próbuje dowiedzieć się o niej więcej, jednak niedoszła samobójczyni ucieka, nie zostawiając po sobie żadnego śladu.

Po roku spotykają się znowu. I tym razem to Emily ratuje Dereka. Po wszystkim próbuje zniknąć, jednak ocalony mężczyzna ma inne plany. Rozpoczyna się gra niedomówień, wzajemnego przyciągania i odpychania…
.

Znalezione obrazy dla zapytania: kup teraz

Skusicie się?

16 komentarzy:

  1. Zaintrygowała mnie ta książka, więc pewnie po premierze przeczytam ją z olbrzymią chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję!

    www.pomistrzowsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Opis zachęcający. Poczekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłas mnie ta historia. Z niecierpliwością czekam na recenzję:)
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również zachęcam do lektury tej książki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka idealnie wpisuje się w moje gusta czytelnicze, więc czekam na jej premierę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również czekam na premierę :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...