"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 26 sierpnia 2015

Zapowiedź ''Notoryczna panna młoda'' oraz ''Numer telefonu''

~~~  

 31 sierpnia swoją premierę będą miały dwie wyjątkowe powieści: 
''Notoryczna panna młoda'' Jolanty Król oraz ''Numer telefonu'' Anny Kucharskiej.

Moja rekomendacja znalazła się na obu książkach na tylnej okładce. Dziękuję wydawnictwu VIDEOGRAF SA za ten zaszczyt.
 

Hanka osiągnęła w życiu bardzo dużo: ładne mieszkanie, dobrze prosperujące biuro podróży, grupa przyjaciół. Nie czuje się jednak szczęśliwa - ma za sobą kilka nieudanych związków i wciąż szuka mężczyzny, z którym będzie mogła mieć dziecko. Kiedy na portalu randkowym poznaje mieszkającego w Ameryce romantycznego mężczyznę, który pisze fantastyczne maile, nie waha się ani chwili. Mimo ostrzeżeń przyjaciółek, decyduje się zostawić wszystko swoim braciom i wyjechać na stałe do USA. Na miejscu pojawiają się pierwsze rysy w idealnym obrazie ukochanego i z każdym miesiącem jest coraz gorzej. Gdy Hanka postanawia wracać do Polski, stwierdza że mimo porażki, jej cel został osiągnięty: jest w ciąży!

~~~~
 

Zuzanna Piątek dwa lata temu straciła matkę, swoją powierniczkę i najlepszą przyjaciółkę. Nie potrafi otrząsnąć się z tragedii, unika kontaktów z ludźmi, uciekając w pracę, której nienawidzi. Ma jednak swój codzienny rytuał – w chwilach słabości dzwoni pod numer telefonu, który wyrył się w jej sercu jak pacierz. Pewnego dnia, ku zdumieniu Zuzanny, telefon po drugiej stronie odbiera jakaś obca kobieta. Rozmowa przynosi ukojenie i z czasem dziewczyna zaprzyjaźnia się z nową znajomą. Gdy traci pracę, Teresa zaprasza ją do siebie, nad morze. Z pewnymi oporami Zuzanna przyjmuje zaproszenie i rusza na drugi koniec Polski. Tam poznaje syna Teresy, Jakuba, który z każdym dniem staje się jej coraz bliższy. 


Jesteście zainteresowani? Który tytuł bardziej Was zaintrygował?

Recenzje niebawem, będą też konkursy i wywiady.

Polecam!!!

81 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję. Póki co podoba mi się kot na okładce:) A z opisu zainteresowały mnie dwie książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uchylę rąbka tajemnicy i napiszę, że kot odgrywa całkiem sporą rolę w tej powieści :)

      Usuń
  2. "Numer telefonu" przyciąga:D ze względu na koteła:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Obydwie książki zapowiadają się bardzo ciekawie, tylko nie wiem, kiedy ja to wszystko zdążę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje i polecam obie książki, bo są naprawdę rewelacyjne!

      Usuń
  4. Gratuluję:)ciekawią mnie obie. Postaram się przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Cieszę się, że obie książki wzbudziły Twoje zainteresowanie. Na pewno się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  5. A Ty dalej mkniesz jak burza, już trochę nie nadążam za Twoimi patronatami;) Ale to oczywiście taki żarcik, bo cieszę się Twoimi sukcesami i gratuluję:)
    Treścią chyba bardziej odpowiada mi druga książka, ale pierwsza ma piękniejszą okładkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie patronuje powyższym książkom, choć gorąco zachęcam do ich lektury w postaci tzw. polecajki :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje i gorąco zachęcam do przeczytania obu powieści.

      Usuń
    2. No widzisz, mówiłam, że nie ogarniam;) Ale polecajka czy patronat, grunt, że Twoja rekomendacja:)

      Usuń
  6. Poczekam na recenzje. Będę się powtarzać, ale Gratuluję kolejnego wyróżnienia. Jak wszystko pójdzie dobrze to może i ja będę mogła się takim cieszyć. Trzymaj kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje już się piszą ;))
      Dziękuję za nadesłane gratulacje i trzymam mocno w kciuki, aby Tobie też się udało osiągnąć podobny sukces.

      Usuń
  7. Gratuluję rekomendacji, to duże wyróżnienie i zapewne małe marzenie większości blogerów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULACJE WIELKIE! Pięknie podsumowujesz treść książki i jej przesłanie.
    Bardziej intryguje mnie ta pierwsza, tytuł ma lekko zaskakujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie.
      Cieszę się, że moje rekomendacje przypadły Ci do gustu :)
      I oczywiście gorąco polecam obie powieści.

      Usuń
  9. Jesli chodzi o sam tytuł "Notoryczna panna młoda" przyciąga bardziej :) ale po opisie mam większą ochotę na "Numer telefonu" dlatego czekam na obie recenzje :)! Do tego gratuluję i zazdroszczę! Też chciałabym aby moja opinia była kiedyś umieszczona na książce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę Ci w sekrecie, że jedna z tych powieści kompletnie mnie zachwyciła, ale nie powiem która :) To się niebawem okaże :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje. I Tobie również gorąco życzę, żeby Twoje marzenia się spełniły.

      Usuń
  10. Bardziej chyba zainteresowała mnie pierwsza. Gratuluję polecajek na okładkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z tych dwóch powieści oczarowała mnie bez reszty, ale nie zdradzę która :) Niebawem się przekonasz :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  11. I kolejne pozycje na moją listę: "Do przeczytania", oj Cyrysia ty jak zaczynasz zachęcać, to nie ma opcji, żeby nie przeczytać;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja słowa to miód na moje serce - dziękuję kochana!

      Usuń
  12. Chętnie przeczytam Twoje recenzje tych książek:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  13. Chętnie przeczytam recenzję "Numeru telefonu" :)

    http://przy-goracej-herbacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem, czy na którąś z książek się zdecyduję, ale szczerze Ci gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może moje recenzje się skuszą :) Zobaczymy :)
      Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  15. Obie książki chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kot na okładce drugiej książki podbija moje serce :)

    Gratuluję rekomendacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym kotem to istne szaleństwo. Jak przeczytasz książkę, to będziesz wiedziała, co mam na myśli :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  17. Trudno mi powiedzieć, która z nich będzie ciekawsza, myślę, że obie są warte przeczytania.
    Miłego popołudnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, obie książki są warte przeczytania, aczkolwiek jedna z nich w szczególności przypadła mi do gustu. niebawem zdradzę, która to powieść:)
      Dziękuję i nawzajem :)

      Usuń
  18. Obydwie książki mnie zainteresowały. Wielkie, wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo!
      Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  19. Obie wydają się intrygujące :) Gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I obie książki polecam - naprawdę warto!!!
      Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  20. Tytuł " Notoryczna panna młoda" od razu przykuł moją uwagę! ;) chyba będę musiała się z nim zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł tej książki faktycznie chwytliwy :) Ale polecam obie powieści, gdyż każda z nich jest na swój sposób wyjątkowa.

      Usuń
  21. Serdecznie gratuluję rekomendacji :) Oczywiście obie powieści bardzo kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje i serdecznie zachęcam do przeczytania obu powieści.

      Usuń
  22. Gratuluję :) A skoro kot bierze całkiem spory udział w drugiej książce, to z chęcią ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Faktycznie kot odgrywa pewną rolę w ''Numerze telefonu''. Dodam tylko, że będzie zabawnie :)

      Usuń
  23. Gratuluję serdecznie! :) Obie książki zapowiadają się ciekawie. Mam nadzieję, że chociaż jedną z nich uda mi się przeczytać. Świetny jest ten kot na okładce ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za nadesłane gratulacje.
      I polecam gorąco obie powieści. A kot na okładce rzeczywiście świetny :)

      Usuń
  24. Moje gratulacje :) książki zapowiadają się ciekawie, będę ich wypatrywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie.
      I oczywiście serdecznie zachęcam do przeczytania obu powyższych książek.

      Usuń
  25. Gratuluję! Czekam na recenzje "Notorycznej panny młodej"! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie.
      Recenzja będzie już za kilka dni

      Usuń
  26. Wielkie gratulacje, na obu książkach Twoje rekomendacje i to tęga samego dnia, wielkie, wielkie gratulacje! ;) To naprawdę duże wyróżnienie. :D Musisz teraz mieć plan, by trzy książki z Twoimi opiniami wyszły jednego dnia, mierz wysoko! :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był akurat czysty przypadek, gdyż nie wiedziałam, jaka będzie data premiery obu książek. A tu takie zaskoczenie :)

      Usuń
  27. Gratulacje :) To wielka nobilitacja, która pokazuje, że Twój blog bardzo zyskał na znaczeniu. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za gratulacje i słowa uznania. Każdy sukces jest dla mnie na wagę złota, gdyż pokazuje, że to co robię ma sens.

      Usuń
  28. Gratulacje! To wielki sukces, choć żadna z powieści mnie nie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Szkoda, że żadna z powyższych powieści nie wzbudziła Twojego zainteresowania. Ale może jeszcze swoją recenzją Cię przekonam? :)

      Usuń
  29. Gratuluję kolejnych rekomendacji :) Książki wydają się ciekawe i mam nadzieję, że będę miała możliwość je przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i gorąco polecam obie powieści.

      Usuń
  30. Mam chrapkę na "Numer telefonu" :) Gratuluję rekomendacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonały wybór :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  31. Na numer telefonu jestem już zapisana :) A Tobie Krysiu serdecznie gratuluję okładkowych rekomendacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super - ta książka jest rewelacyjna!
      Dziękuję kochana za nadesłane gratulacje :)

      Usuń
  32. Ładna okładka "Notorycznej...". Bez wahania sięgnęłabym po nią ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również podoba się okładka ''Notorycznej...''. Natomiast sama fabuła jest bardzo ... emocjonalna :)) Polecam!

      Usuń
  33. Obie książki zapowiadają się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Numer telefonu i ja będę czytać ;) Zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem bardzo ciekawa tej książki :) Gratuluję Krysiu kolejnego miejsca na okładce, wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka naprawdę świetna. Recenzja niebawem.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje :)

      Usuń
  36. Gratuluję miejsca na okładce! :) Chętnie przeczytam recenzje obydwu pozycji. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje. I bardzo się cieszę, że jesteś zainteresowana obiema pozycjami. Mam nadzieję, że któraś z nich szczególnie Cię zaciekawi.

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...