"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 30 czerwca 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Czar'' w wykonaniu Ptakova.

Ptakova, czyli Natalia Ptak, to pochodząca ze Śląska wokalistka, która wywodzi się ze sceny niezależnej - jej wczesne nagrania oscylowały wokół alternatywnego rocka, a później przyszedł czas na romans z brzmieniami elektronicznymi. Teraz Natalia jest gotowa na podbicie mainstreamu, ale na swoich zasadach - jej drogowskaz to nowoczesny, taneczny pop. Czytaj więcej na interiaMUZYKA


3,2,1,

zamykam oczy i trwam, cały ten czas
z każdą chwil znikasz i
dogonić cię nie mam jak
nie pierwszy raz
muszę żyć
tylko w snach

powiedz jak mogę zdobyć
moment przy tobie
i ciepłem owinąć jak szal
daj mi chwilę dla siebie
w której tu będziesz
zamknę drzwi i postawię tam straż

nie powiem ci jaki jest koniec
dopóki cię gonię
będę wciąż biegał i tak
nie wiem też w którą iść stronę
lecz spytam o drogę
w niewiedzy tkwi cały czar
cały czar, cały czar, cały czar

cały czar
cały czar

poranki trudne i te
w których czuć mgłę
i znów brak mi tchu
bez ciebie każdy ten raz
kiedy chcę wstać
odbiera mi sił by iść

powiedz jak mogę zdobyć
moment przy tobie
i ciepłem owinąć jak szal
daj mi chwilę dla siebie
w której tu będziesz
zamknę drzwi i postawię tam straż

nie powiem ci jaki jest koniec
dopóki cię gonię
będę wciąż biegał i tak
nie wiem też w którą iść stronę
lecz spytam o drogę
w niewiedzy tkwi cały czar
cały czar, cały czar, cały czar

cały czar
cały czar

11 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...