"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 27 października 2018

WYNIKI KONKURSU:Echo dawnych lat 🔊

MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać ,,Zanim nadejdzie jutro'' Joanny Jax wraz z autografem autorki.

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Przyznam szczerze, że miałam spory dylemat ze wskazaniem zwycięzcy, gdyż wszystkie Wasze fotografie/pamiątki z minionych lat zdobyły moje uznanie. Niemniej jednak mogę nagrodzić tylko jedną osobę, dlatego postanowiłam wyróżnić zdjęcie nadesłane przez Przemysława Grzelaka, które zahipnotyzowało swoim niezwykłym klimatem.

Zbierałem kiedyś materiały historyczne o mojej okolicy. Od pewnego starszego pana otrzymałem zdjęcie, które zeskanowałem. Przedstawia ono 3 siostry-córki dziedzica Wiśniewskiego ze wsi Piastowo koło Sierpca. Starszy pan znał te dziewczynki osobiście,mieszkał z nimi po sąsiedzku, chodził do "dziedziczek"  bawić się w ich ogromnym ogrodzie ze stawem i alejkami. Dziewczęta przed II wojną światową wyjechały daleko poza granice kraju, a chłopcu została pamiątkowa fotografia wykonana ok. 1927 roku.

🍃🍃🍃

 Gratuluję laureatowi i pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie!

8 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...