Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 26 października 2018

ZAPOWIEDŹ: "Wszystkie barwy roku'' # pod patronatem medialnym LŚC

Wszystkie-barwy-roku
Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: Wszystkie barwy roku."Wszystkie barwy roku.Wszystkie barwy roku''.Wszystkie barwy roku.
Dzień Babci, Dzień Przytulania, Wielkanoc, zagubiona w czasie i przestrzeni tajemnicza Wigilia… To tylko niektóre z tematów, które wzięły na swój warsztat polskie pisarki.
Historie refleksyjne, pełne radości i smutku, współczesne, ale również te zaklęte w przeszłości. Żartobliwe, poważne, lekkie, ale zawsze niosące nadzieję, pokazujące, że wszystko jest w naszych rękach.

Autorki opowiadań: Hanna Greń, Edyta Świętek, Anna Klejzerowicz, Hanna Urbankowska, Iwona Walczak, Iwona Czarkowska, Karolina Kubilus, Iwona Żytkowiak, Monika Orłowska, Joanna Sykat, Joanna Kruszewska, Magdalena Kawka, Małgorzata Hayles

***

Dwanaście opowiadań, dwanaście historii, które bawią, wzruszają, zmuszają do refleksji. Mieszanka stylów sprawia, że każdy czytelnik znajdzie tu coś dla siebie. Z przyjemnością odbyłam podróż do świata postaci wykreowanych przez trzynaście świetnych pisarek. Serdecznie polecam!
Joanna Wolf, blog NIEnaczytana

Pasjonujące opowieści na każdą porę roku. Uniwersalne, dające nadzieję na lepsze jutro. Opowiadania absolutnie bezkonkurencyjne w swojej wymowie. Polskie pisarki w szczytowej formie!
Wioleta Sadowska, subiektywnieoksiazkach.pl

Data premiery: 30 października 2018


Skusicie się?

16 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Książkę chętnie przeczytam, jak mi budżet pozwoli to może jeszcze zamówię do mojej biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy patronat, gratuluję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna okładka! Gratuluję! ;*

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka ma bardzo przyjemną okładkę, ciekawa jestem jej zawartości ;). Gratuluję kolejnego patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję patronatu. Może skuszę się na ten zbiór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna okładka i mam nadzieję, że opowiadania też będą udane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta okładka jest piękna. Ciekawa jestem tych opowiadań:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu! Dawno nie czytałam opowiadań, jestem ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję patronatu, na który chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna pozycja, na prezent świąteczny nadałby się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje. Opowiadania jakoś nigdy do mnie nie przemawiały, ale tym razem jestem skłonna zrobić wyjątek :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...