Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 19 października 2018

WYNIKI KONKURSU: JESIEŃ W OBIEKTYWIE 📷

MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać  ,,Powiedz "tak" Markizowi - Tessa Dare.

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Przyznam szczerze, że miałam spory dylemat ze wskazaniem zwycięzców, gdyż wszystkie Wasze jesienne fotografie zdobyły moje uznanie. Niemniej jednak mogę nagrodzić tylko dwie osoby, toteż zdecydowałam się wyróżnić zdjęcia nadesłane przez:
Kigi

Dla mnie jesień jest baśniowa i magiczna, dlatego właśnie wysłałam takie nietypowe zdjęcie. Użyłam efektu "Zeke" dzięki czemu zdjęcie wygląda jak ilustracja jakieś baśni o jesiennej królewnie. 
Na fotografii jestem ja, zaś zdjęcie robiła moja 12 siostra :)
Podobny obraz
Romualda
Jesień to u nas dyniowe żniwa, pomagają mi wnuczki, a zięć (który złamał długą wężową dynię nowej odmiany) postanowił domalować oczy i pysk "wężowi" i  go nakarmić cukierkami, żeby jeszcze podrósł...

🍃🍃🍃
 Gratuluję laureatom i pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie!

6 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...