"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 5 października 2018

Oddam kod na darmową dostawę!


Moi Drodzy,
Na stronie www.TaniaKsiazka.pl, otrzymałam darmowy kod na dostawę  za recenzję książki Płonący lód Tom 1 Nieczyste zagranie.

W najbliższym czasie nie planuję jednak robić żadnych książkowych zakupów, dlatego chętnie oddam komuś swoją nagrodę.

Będzie ktoś chętny? W razie czego, proszę dać mi znać w komentarzu lub na maila. Kto pierwszy ten lepszy ;)

Kod działa przez 30 dni 

8 komentarzy:

  1. Chętnie przestanę :) - wilk.roksana@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też miałam ten sam problem. Dostałam kod rabatowy za recenzję książki Anny Dąbrowskiej Zanim zniknę. Na szczęście, koleżanka była zainteresowana. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kręgu moich bliskich znajomych niestety nikt nie czyta, ale na szczęście jest blogosfera :)

      Usuń
  3. Super, że pomyślałam, żeby w takim razie się z kimś tym podzielić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie zamierzam na razie robić zakupów :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...