Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 22 października 2018

KONKURS: Na skrzydłach poezji ❧

Moi Drodzy,

Przychodzę do Was z konkursem, w którym można wygrać pakiet książek: ''To nie ja, kochanie'' oraz Uleczę Twe serce'' Tillie Cole.

 Aby wygrać nagrodę należy ułożyć krótki wierszyk o dowolnej książce z wydawnictwa Editio Red. 

Wygrywa najciekawsze (według mnie) zgłoszenie.

_____

Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego 
bloga 
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- udostępnisz informacje o moim konkursie


Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagród są wydawnictwo Editio Red.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod postem konkursowym napisać krótki wierszyk o dowolnej książce z wydawnictwa Editio Red.
4. Konkurs trwa od 22 października 2018 roku do 27 września 2018 roku do godz. 16.00
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 31 października 2018 roku.
6. Nagrodą jest pakiet książek:''To nie ja, kochanie'' oraz Uleczę Twe serce'' Tillie Cole.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. 
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
11. Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na nieodpłatne upowszechnianie, publikację prac w dowolnej formie (wraz z danymi osobowymi autorów).

23 komentarze:

  1. Ja mam już ten zestaw! Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalejesz z tymi konkursami! Powodzenia:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za wszystkich biorących udział w konkursie !

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Kaci Hadesa' - ta seria wymiata
    Z Editio Red swe losy dziś splata.
    "To Nie Ja, Kochanie" na pierwszy był strzał,
    A teraz "Uleczę Twe Serce" przedstawia dziś nam.
    Dziewczyna jak anioł, poprostu cud-miód
    I chłopak z uczuć obdarty - I think it's not good!
    A jednak historia ta stara jak świat
    Piękna i Bestia powraca w nowej odsłonie New Adult.

    OdpowiedzUsuń
  5. editio red! Ty jesteś jak ogień;
    palący serce i umysł, ten o tym wie,
    Kto Cię czytał. Dziś w Twych książek rockowym pędzie
    Pragnę i tęsknię do "Głębi" następnej.
    Tymczasem... Przenieś znów mą duszę utęsknioną
    Do świata muzyki ze słowem połączoną
    Gdzie ostre riffy targają duszy strunę,
    Rozpalając wyobraźnię jak pożogi łunę,
    Gdzie miłość szybuje ponad C wysokie,
    By ukazać bad boya w uczuciach pozłocie.
    Tam chcę się znaleźć i się znajduję
    Za każdym razem, gdy ze Stage Dive obcuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Otwieram drzwi, a za nimi Ty
    Stoję jak wryta zapachem Twym okryta.
    Niezręczność tej sytuacji wynika z tego, że dziesięć lat wcześniej uciekłeś kolego
    Bez żadnego pożegnania zostawiłeś mnie z sercem do poskładania
    A teraz wracasz i chcesz przebaczenia
    Cóż, mowę mi odjęło z podniecenia.
    Nie jestem zawzięta, mam serce zranione
    Jeśli je uleczysz możesz mnie za żonę.
    Babeczkę weź w rękę, posłuchaj uważnie
    Prośbę mam jedną więc powiem wyraźnie
    Wejdę z Tobą w miłości uliczki jeśli mi powiesz, że mam słodkie policzki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy kto książkami żyje
    i z tym wcale się nie kryje, na Edito znajdzie je.
    Tam Cyrysia patronuje,
    w gorących romansach dobrze się czuje.
    I ja ten klimat pokochałam,
    gdy w swoje ręce "Piekielną miłość" dorwałam!
    Niebezpieczny mężczyzna, zgubiona kobieta,
    a w tle mafijna wendeta.
    Królowa dramatów w takim momencie przerwała...
    na szczęście druga część powstała!
    Jednak czy Nicole dobrze wybrała i Marcusa swą miłością uratowała?
    O tym przekonajcie się sami - z Edito red książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas zacząć czytanie:
    "To nie ja, kochanie".
    To historia miłosna,
    lecz nie taka prosta.
    Dwoje ludzi i światy dwa,
    przeczytaj - to przyjemność twa.
    A jeśli potem chciałbyś więcej,
    sięgnij po " Uleczę Twe serce".
    Editio Red te książki wydało,
    a nam już tylko przeczytać pozostało.

    OdpowiedzUsuń
  9. W oczy jego turkusowe wpatrzona,
    Jego ciałem wprost zauroczona.
    Kobieta niewzruszona, idealna,
    W swym podniebnym locie profesjonalna.
    Bianca niczyim urokom dotąd nie ulegała,
    Jednak przy Jamesie się wyłamała.
    Mężczyzna miał w sobie coś takiego,
    Czym rozkochać potrafił w sobie każdego.
    Loty w chmurach pikanterii uczuciu dodały,
    Losy bohaterów z uczuciem skrzyżowały!
    "Podniebny lot" to romans namiętny,
    Główny bohater bardzo ponętny.
    Książkę czytasz w oka mgnieniu,
    Ja polecam ją każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie moje szczęście?
    Tak bardzo chcę
    Odnaleźć je.
    Gdzie moja miłość?
    Tak bardzo chcę
    Doświadczyć jej.
    Widziałam Cię
    Tak bardzo chcę
    Żeby to nie był sen.

    "Sny Morfeusza"
    Rozpaliły
    Zmysły me
    Czytać i czytać
    Wciąż
    Tak bardzo je
    Chcę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Choć czytać umiem i słów znam milion sto
    to brak talentu poetyckiego utrudnia zadanie to.

    Słów mi brakuje,
    by szczerze opisać co czuję,
    ale może jednak spróbuję...

    Wydawnictwo Editio Red wydało książkę niezwykłą:
    Niefrasobliwa Cass poznała postać "mitologiczną".
    Ona, która w Miami pragnie się odnaleźć,
    nie spodziewa się, że w objęciach Morfeusza może się znaleźć.
    Tajemniczy mężczyzna oferuje wiele,
    lecz nigdy nie zgadniesz czy będzie to sen, ukojenie,
    czy też erotycznych marzeń spełnienie...

    Wierszyk ten zakończę dedykacją,
    dla Pani Kasi, o książce z zawrotną akcją.

    OdpowiedzUsuń
  14. "PIEKIELNA MIŁOŚĆ" gdy Cię spotka,
    Lepiej nie wpuszczaj jej do środka.
    Namiętność, emocje, pożądanie?
    Zemsta, nienawiść ... to po niej zostanie.
    Kamila Jałmużna

    OdpowiedzUsuń
  15. Przekonana że romansidło dostałam
    Położyłam na półce i zapomniałam
    Lecz czytając książkowe blogi
    Aż się pode mną załamały nogi
    Układ zakazany bo o nim tu mowa
    Odkrywam wciąż od nowa
    Czytany już przez wszystkich znajomych
    Tych bliskich i tych dalszych
    Dalej lata po świecie i serca zdobywa
    Bo z niektórymi książkami tak właśnie bywa
    Że gdy już raz je przeczytasz
    Ti na zawsze o nich pamiętasz

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. "Najdroższy sąsiad"
    Najdroższego sąsiada tuż za drzwiami mam.
    Długo,długo już się z sobą znamy.
    Dobrych,miłych,wspólnych chwil spędzonych razem ileż mamy.
    Ileż spotkań towarzyskich.
    Ile kaw,herbat,drinków wypitych.
    Ileż miłych chwil razem przeżytych.
    Ileż chwil smutnych,
    Ileż chwil radosnych.
    Wszystko,wszystko przeżywamy razem.
    Tak żyjemy wśród wielu zdarzeń.
    Piękną sprawą tak wspólnie jest żyć,
    Tak mieszkać razem,
    W takiej przyjaźni być.
    Bez żadnych waśni i złych zdarzeń.
    Tak szczęśliwie mieszkać
    Tak zawsze razem być.💑💑💑

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...