Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 10 października 2018

KONKURS: JESIEŃ W OBIEKTYWIE 📷

Moi Drodzy,

Przychodzę do Was z konkursem, w którym można wygrać ,,Powiedz "tak" Markizowi - Tessa Dare.

 Aby wygrać ww. książkę należy podesłać do mnie na maila zdjęcie swojego autorstwa ukazujące jesień z Waszej perspektywy.
Sfotografujcie to, co Wam się najbardziej podoba w tej złotej porze roku.

Nagrodzę dwie najciekawsze (według mnie) fotki.

Zdjęcia proszę przysyłać na maila: kryniame@wp.pl wraz z dopiskiem:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych celem ogłoszenia wyników konkursu tj. podanie mojego imienia, nazwiska w przypadku wygranej.


_____

Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego 
bloga 
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- udostępnisz informacje o moim konkursie


Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagród są wydawnictwo Amber.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy podesłać do organizatora konkursu '.
4. Konkurs trwa od 10 października 2018 roku do 16 października 2018 roku do godz. 16.00
5. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 19 października 2018 roku.
6. Nagrodą są dwa egzemplarze  ,,Powiedz "tak" Markizowi - Tessa Dare.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. 
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
11. Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na nieodpłatne upowszechnianie, publikację prac w dowolnej formie (wraz z danymi osobowymi autorów).

9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy i klimatyczny konkurs. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super konkurs! Mam nadzieję, że pokażesz nam więcej zdjęć, bo jesień na fotografiach potrafi zachwycić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę biorącym udział powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia. Jesień nadeszła więc zadanie perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem strasznie ciekawa zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) wysłałam!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Konkurs fotograficzny, lubię takie konkursy.��☺��������

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy będą wyniki? Bo już 15 dochodzi,a dalej ich nie ma :/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...