Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 19 października 2018

ZAPOWIEDŹ: "Tylko Żywi Mogą Umrzeć" D. B. Foryś # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: "Tylko Żywi Mogą Umrzeć" autorstwa D. B. Foryś.
"Mam na imię Tessa i, odkąd pamiętam, prowadzę podwójne życie. Jestem barmanką za dnia, za to nocami zamieniam się w żądną krwi łowczynię demonów.

Dlaczego to robię? Och, nie zrozumcie mnie źle, przecież nie wybrałam takiego zajęcia, ponieważ jest ekscytujące i bezpieczne, pieniądze też nie grały tutaj żadnej roli, nikt mi w końcu za to nie płaci.

Tropię i zabijam wyłącznie dlatego, że posiadam nad nimi niespotykaną przewagę: w połowie jestem jedną z nich"...

Przygotujcie się na dużą dawkę paranormalnego fantasy z domieszką horroru, romansu, odrobiny dramatu, szczypty historii, grama bajki i oczywiście całe mnóstwo humoru. Ale uwaga, opowieść skierowana jest do osób pełnoletnich.


Skusicie się?

12 komentarzy:

  1. Takie mixy nie zawsze się udają...ale jestem ciekawa jak to wyszło:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis kojarzy mi się z pewnym serialem. Raczej podziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny patronat ! Gratuluję Cyrysiu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się naprawdę ciekawie. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła mieszanka gatunkowa. Chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obok takiego tytułu nie sposób przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna książka, której razem patronujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie jestem ciekawa tej książki. :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...