Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 15 maja 2021

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną ''Szklany sufit'' w wykonaniu Three Of Us.

Three of Us – Ewa, Romek i Tomek to projekt muzyczny zbudowany na przyjaźni- trio poznało się w pierwszej edycji programu „Bitwa na głosy“.
Ewa i bracia bliźniacy Romek i Tomek to połączenie charyzmy, spójnego stylu i miłości do muzyki. Ta trójka to dwa żywioły- ogień i woda, co sprawia, że w elektryzujący sposób przyciągają wspólnym brzmieniem.

Choć podłoga się klei
Czas się wzbić
Niewidzialne bariery skruszyć w pył
Ograniczona prędkość
Czy taką chcesz codzienność, mów
Kiedy jeśli nie teraz, nie my, to kto? (Hej)
Co ty masz do stracenia, a ja no co?
I każdy sufit szklany z rozpędu przebijamy
My lecimy do góry
A na dół szkło (Hej)
Niepokorni od zawsze pchają świat
Trudno przed siebie patrzeć z poza krat
Rozkazy i nakazy
Na pewno nie tym razem, nie (Hej)
Kiedy jeśli nie teraz, nie my, to kto?
Ooooo (Hej)
Co ty masz do stracenia, a ja no co? Ooooo
I każdy sufit szklany
Z rozpędu przebijamy
My lecimy do góry, a na dół szkło
Kiedy jeśli nie teraz, nie my, to kto?
Co ty masz do stracenia, a ja no co?
I każdy sufit szklany z rozpędu przebijamy
My lecimy do góry,
A na dół - SZKŁO
Kiedy jeśli nie teraz, nie my, to kto?
Ooooo
Co ty masz do stracenia, a ja no co?
Ooooo
I każdy sufit szklany z rozpędu przebijamy
My lecimy do góry, a na dół szkło (Hej)

15 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę tę piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, takie trochę w stylu lat 80.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jej wcześniej, miło poznać coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przypominam sobie, żebym wcześniej ją słyszała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tę piosenkę, podoba mi się tekst, no i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna piosenka, pierwsze słyszę. Wpada w ucho. A tak a propos we wtorek , czwartek i za tydzień Konkurs Piosenki Eurowizji. Pozdrawiam ! Dziś 27 minut na zewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w tym roku po raz pierwszy nie będę oglądać Eurowizji, ponieważ jestem rozczarowana naszym reprezentantem. Rafał z całą pewnością jest dobrym człowiekiem i wspaniałym wokalistą, ale nie na miarę eurowizyjnych wymagań. 😑

      Usuń
  8. Świetna,energetyczna, świeża piosenka.Wpadła mi w ucho👏.

    OdpowiedzUsuń
  9. Posłuchałam z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta nutka. Często ją w radiu katują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piosenka wpada w ucho. Zespołu nie kojarzę.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba gdzieś już słyszałam ten utwór. Całkiem przyjemny. Zapraszam do siebie na nowy post : https://anne18-recenzentka.blogspot.com/2021/05/dyskusja-ksiazkowe-promocje-czy-czesto.html

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...