Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 9 maja 2021

ZAPOWIEDŹ: “Bezczelna” Melisa Bel

Moi Drodzy,
8 czerwca odbędzie się premiera powieści ''Bezczelna'' Melisy Bel - autorki powieści obyczajowych, pełnych emocji i romantyzmu. Podbiła serca Polek takimi książkami jak ''Diabelski hrabia'' oraz ''W paszczy lwa''.

Kinga jest młodą, utalentowaną skrzypaczką, która świat dorosłych utożsamia z bólem, niezrozumieniem i poniżeniem. Uwięziona pomiędzy wymagającymi, tkwiącymi w tradycjonalizmie rodzicami, a szkolną dyscypliną, znajduje wytchnienie w muzyce i w kontaktach z rówieśnikami.

Bolesne doświadczenia i łatka bezczelnej dziewczyny sprawiają jednak, że zanim w pełni stanie się kobietą, traci wiarę w siebie.

Gdy wkrótce w jej życiu pojawia się Marcel, spokojny, inteligentny oraz niezwykle pociągający mężczyzna, Kinga podchodzi do niego z dużą dozą ciekawości, ale i nieufności. Niezwykła chemia, jaką do siebie czują, uzmysławia dorastającej dziewczynie jej pragnienia, które jak jest o tym przekonana są zakazane i niewłaściwe.

Czy Kinga będzie w stanie sprzeciwić się wpajanym latami zasadom, by odkryć swoją prawdziwą naturę? Czy kobieta, która nie wie, czym jest miłość, potrafi obdarzyć uczuciem siebie i ludzi?

Jak wychowanie wpłynie na jej przyszłe relacje z mężczyznami?


Skusicie się?

22 komentarze:

  1. Fabuła zapowiada się ciekawie, ale okładka straszna moim zdaniem. Mimo to może kiedyś dam jej szansę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twórczość tej autorki kojarzę dzięki Twojemu blogowi.
    Zapowiedź zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie bardzo tą książką :D
    Zapisałam sobie tytuł :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę doczekać się lektury 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na premierę więc Cyrysiu - i recenzję. Ale Ja teraz stawiam na e - booki i literaturę stricto historyczną. Pozdrawiam dziś po aktywnym dniu - 88 minut na zewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już widziałam zapowiedź tej książki. Czas pokaże czy po nią sięgnę.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi jak coś dla mojej bliskiej koleżanki. Polecę jej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie czytuję takich powieści niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na Twoją recenzję i wtedy zobaczymy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że mogłaby mnie zaciekawić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam jeszcze żadnej książki tej autorki. Nie wykluczam jednak tego tytułu, poczekam na premierę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już mi mignęła ta książka w odmętach Internatu, zobaczymy jakie zbierze opinie

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...