"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 26 maja 2021

Lego w supercenach | -25% Barbie, Fisher Price i wiele więcej | Prezenty na Dzień Dziecka na empik.com

 Moi Drodzy,

Dzień Dziecka tuż tu, więc czas pomyśleć o prezentach :)

Prezenty na Dzień Dziecka do -45% na empik.com

Prezenty na Dzień Dziecka do -45% na empik.com

Klocki Lego w supercenach | prezent dla dużych i małych

-25% Barbie, Fisher Price,  Hot Whees i więcej

Odbierz 10 zł na pierwsze zakupy w aplikacji Empik

10 komentarzy:

  1. Świetna akcja Cyrysiu. Ja dziś 10 minut - spacer, zakupy. Chleb, kwiaty dla Mamy. A potem szczepienie. Muszę być gotowy. Pierwsza dawka. A Empik coś zawsze ciekawego wymyśli. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie zapomniałam, że na dniach dzień dziecka! Ale na razie na szczęście nie muszę się przejmować prezentami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super okazje na upolowanie fajnych prezentów na dzień dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci na pewno ucieszą się z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, najwyższy czas pomyśleć o prezentach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak zdecydowanie cała masa tych promocji w Empiku. Jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój chrześniak nic poza lego nie widzi 😁 Mogły godzinami je układać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Promocja nie dla mnie, ale fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprawa, zawsze lepiej kupić coś w promocji niż po normalnej cenie.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...