"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 21 maja 2021

2 promocje – zniżka -40% na całą ofertę do 24 maja z okazji Dnia Matki


Dwa bardzo wyczekiwane tytuły – „Obecność. Historia opętania” oraz „W imię trzech diabłów. Historia polowań na czarownice” zamówicie już na stronie wydawnictwa Replika w ramach promocyjnej przedsprzedaży! Link: TUTAJ oraz TUTAJ

Ponadto zniżką -40% do dnia premiery książek, czyli 1.06 objęte są pozostałe tytuły zarówno z serii „Wierzenia i zwyczaje” ("W kręgu upiorów i wilkołaków. Demonologia słowiańska”, „Pożegnanie z diabłem i czarownicą. Wierzenia ludowe”, „O hultajach, wiedźmach i wszetecznicach. Szkice z obyczajów XVII i XVIII wieku”, „Żywoty diabłów Polskich”, „Polska demonologia ludowa”, „Procesy czarownic w Polsce w XVII i XVIII wieku" oraz "Śladami pierwotnych wierzeń") jak i serii o prawdziwych historiach nawiedzeń i opętań („Nawiedzenia”, „Opętania”, Przeklęty”, „Udręczeni”, „Znękany” Eda i Lorraine Warrenów a także "Egzorcyzmy Annelliese Michel” i „Wiedźma”)!

Którą z nich zamówicie? 
A może planujecie zakup obydwu tytułów? 

11 komentarzy:

  1. Świetna promocja, z jakiej warto skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super promocja, ale dałam sobie bana na zakupy w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  3. "W imię trzech diabłów. Historia polowań na czarownice”: do tej książki bym chętnie zajrzała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Promocje kuszące, jednak teraz stawiam na coś innego. Pozdrawiam Cyrysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie nie planuję książkowych zakupów, ale promocja super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kusisz...a ja jak na razie wyczerpałam swoje fundusze na książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już informacje o tej promocji, ale jak zwykle dzięki za przekazanie wieści.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Super promocja dla zainteresowanych 😃

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...