Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 20 maja 2021

Rabaty do -50%! Wystartowały Wirtualne Targi Książki

Empik

 

 

 

Promocje

Nowości

Spotkania

 

tysiące książek | do -50% | online / aplikacja do 1.06.2021 | Sprawdź

 

0

 

 

0

 

Wilkołak | Wojciech Chmielarz | Sprawdź

Wojenka | Magdalena Grzebałkowska | Sprawdź

Informacja zwrotna | Jakub Żulczyk | Sprawdź

Mistrz Igrzysk Tytanów | Brandon Mull | Sprawdź

Miasto szpiegów | Marek Krajewski | Sprawdź

Więcej tytułów | Sprawdź

 

0

 

każdy znajdzie coś dla siebie

 

0

 

Apostrof | Strefa literatury pięknej i reportażu | Sprawdź

Przecinek i kropka | Strefa literatury dla dzieci | Sprawdź

#sieCzyta | Strefa literatury młodzieżowej | Sprawdź

 

 

Wojciech Chmielarz | 19.05.2021, godz. 18:00 | Sprawdź

Magdalena Grzebałkowska | 19.05.2021, godz. 20:00 | Sprawdź

 

0

 

czytaj i słuchaj w Empik Go

 

0

 

Kup książkę i zgarnij kod do Empik Go

 

0

 

0

 

Empik Premium | SprawdźZarezerwuj i odbierz w sklepie już za 2 godziny!

11 komentarzy:

  1. Na pewno wiele osób skorzysta z okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że chociaż takie targi się odbywają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Okazje świetne, jednak teraz mam troszkę inne lektury. Pozdrawiam Cyrysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam parę lektur do kupienia, więc lecę sprawdzać ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, może sama się na coś skuszę. Dziękuję za informację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem... ciągle mnie odrzuca kupowanie czegokolwiek w Empiku jeśli mam inne opcje. Empik jest dla mnie ostatecznością.

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto skorzystać z takiej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może się na coś skupię, choć moje plany zakupowe już są zarysowane.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  9. No to chyba trzeba skorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...