Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 18 maja 2021

ZAPOWIEDŹ: Wszystkie kształty uczuć - Edyta Świętek

Kochani, 
15 czerwca pojawi się  kolejne wznowienie powieści "Wszystkie kształty uczuć" Edyty ŚwiętekBardzo serdecznie zachęcam do zapoznania się z tym tytułem. 

Klaudia, młoda nauczycielka, rozpoczyna pracę w szkole w podkrakowskiej wsi. Kobieta skrywa wiele bolesnych tajemnic z dzieciństwa. Już pierwszego dnia wzbudza zainteresowanie w nieśmiałym Dawidzie. Pomiędzy młodymi zaczyna kiełkować serdeczna przyjaźń. Czy ma ona szansę, by przerodzić się w coś głębszego?


Skusicie się?

12 komentarzy:

  1. Ta książka na pewno zainteresuje - szczególnie wiele kobiet. Ja jednak czekam na inne książki i to na nich się skupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że czytałam poprzednie wydanie. Ciekawa historia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że książka jest tak wznawiana. Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest szansa, że tak - zapowiada się na ciekawa pozycję z gatunku obyczaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pierwsze wydanie. Dawno temu czytałam. Podobała mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam tej książki w pierwszym wydaniu. Fajnie że jest wznowienie 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu sprawdzić pióro pani Świętek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie zapoznam się z tym tytułem, zwłaszcza po takiej zachęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielu książka zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tę książkę w starym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka mnie zaciekawiła :D Zapisałam sobie tytuł :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...