Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 22 maja 2021

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Żałuję'' w wykonaniu Eweliny Flinty.

Ewelina Agnieszka Flinta – polska piosenkarka wykonująca muzykę z pogranicza popu, rocka i pop-rocka. Karierę muzyczną zaczynała w zespołach rockowych. W 2002 zajęła drugie miejsce w pierwszej polskiej edycji programu Idol. Wydała dwa albumy studyjne: Przeznaczenie i Nie znasz mnie.

Zacieram ślady twoich ust, ukrywam żywy ciągle gniew
Udaję, że to już nie moja sprawa
Obdzielam sobą każdy dzień, sprzedaję myśli byle gdzie
A wszystko po to, by upewnić się, że umiem
Sama sypiać, sama spędzać każdy czas, spojrzeć sobie w twarz

Żałuję, że cię znałam, żałuję, że kochałam,
Bo nie wart jesteś żadnej łzy, nie chciałeś wierzyć im
Żałuję, że cię znałam, żałuję, że ufałam
I powiem to, choć szkoda słów, że będziesz kiedyś sam
Całkiem sam i bez żadnych szans
Całkiem sam, tak jak kiedyś ja
Całkiem sam...

Znowu szare dni dopadły mnie, ciało snuje się jak cień
Słowa bolą dziś jak dawniej, idę
Ślady ust zmieniają się, ślady stóp, co depczą mnie
Choć zacieram je, upewniam się, że umiem
Sama sypiać, sama spędzać każdy czas, spojrzeć sobie w twarz

Żałuję, że cię znałam, żałuję, że kochałam,
Bo nie wart jesteś żadnej łzy, nie chciałeś wierzyć im
Żałuję, że cię znałam, żałuję, że ufałam
I powiem to, choć szkoda słów, że będziesz kiedyś sam
Całkiem sam i bez żadnych szans
Całkiem sam, tak jak kiedyś ja
Całkiem sam...

Mogłeś mnie dla siebie mieć
Mogłeś, ale czas nie ten
Mogłeś wszystko, tylko jedno słowo twoje
Mogłeś więcej niż byś mógł,
Mogłeś być na zawsze tu
A teraz bądź ze sobą sam

16 komentarzy:

  1. Dobra propozycja Cyrysiu. Pamiętam ten konkurs, oglądałem. A dziś o 21.00 Eurowizja, niestety bez polskiego reprezentanta. Polecam piosenkę belgijską "The Wrong Place". Pozdrawiam, dziś 60 minut na zewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta piosenka była na topie jak byłam w podstawówce bodaj albo w gimnazjum. Nie pamiętam z którego jest roku. Lubię ją do dziś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie 3 marca 2003 Ewelina zaprezentowała singel „Żałuję”, którym promowała swą debiutancki album studyjny pt. Przeznaczenie.

      Usuń
  3. Piosenkę znam i podoba mi się :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, ta piosenka to moje liceum :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeju, jaki stary hit. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam straszne tyły jeśli chodzi o muzykę.

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, to był hit! A i jakie wspomnienia mam z tą piosenką. Jak jeszcze mieszkałam na wsi, pode mną mieszkała dziewczyna, która latem codziennie po godz. 7 rano wychodziła przed dom i śpiewała tę piosenkę. Wesoło mieliśmy 😂

    OdpowiedzUsuń
  8. Możliwe, że kiedyś słyszałam tę piosenkę, ale ręki sobie za to stwierdzenie nie dam uciąć. Ogólnie czuć w niej klimat lat 2005-2010.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą piosenkę. Świetna propozycja:-)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...