Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 1 maja 2021

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

 Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną "Kiedy Śnisz" w wykonaniu Clock Machine.

Clock Machine – zespół muzyczny grający tradycyjnego rocka z elementami funku, założony pod koniec 2009 w Krakowie przez Igora Walaszka i Michała Koncewicza. Do tej pory muzycy wydali trzy albumy studyjne, Greatest hits (2014), Love (2016) i Prognozy (2019).
Latem 2015 Igor Walaszek i Kuba Tracz rozpoczęli pracę nad alternatywnym projektem Bass Astral x Igo, skupiającym się na muzyce elektronicznej. W czerwcu 2017 z zespołu odeszli Kuba Tracz oraz Michał Koncewicz, a ich miejsce zajęli Konrad Nikiel (gitara basowa) i Kuba Wojtas (gitara).

Mówisz mi masz to za sobą
Tak dobrze mnie znasz
Nie chcę byś była ozdobą

I kiedy śnisz
Kiedy śnisz
Kiedy śnisz
Kiedy śnisz
Odpowiedź znów masz tuż przed sobą

Zrobię znów krok lub dwa
Ale wiedz, że ja nigdy nie odejdę
Nie
Próżno na znak jest czekać
Próżno go szukać w rozmowach
Za późno

I kiedy śnisz
Kiedy śnisz
Kiedy śnisz
Kiedy śnisz
Odpowiedź znów masz tuż przed sobą

15 komentarzy:

  1. O, jaki ciekawy utwór. Właśnie słucham. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły kawałek. Nie słyszałam tej piosenki wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Nie słyszałam wcześniej. Cudowny kawałek :) Uwielbiam muzykę, zawsze musi być przy mnie :) Dlatego chętnie poznaję nowe utwory :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu coś, czego jeszcze nie słyszałam 😉 Bardzo fajna piosenka

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic mi nie mówi nazwa zespołu. Muszę przesłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpada w ucho Cyrysiu. Pierwsze słyszę. A ja polecam coś eurowizyjnego: "The Wrong Place" zespołu Hooverphonic. Pozdrawiam i zaczytanej majówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej piosenki, ładny tekst ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna, której wcześniej nie słyszałam. Dobrze poszerzać muzyczne horyzonty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat tę piosenkę bardzo lubię i czasami jej słucham. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam mieszane uczucia. Muzyka niezwykła...

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...