Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 27 maja 2021

ZAPOWIEDŹ: Ta książka wbija w fotel. Prezydencki!

Moi Drodzy,

Już niebawem odbędzie się premiera najgorętszego kryminału tego lata. Na razie nie będę zdradzać zbyt wielu szczegółów, jedynie powiem, że ta książka wbija w fotel. Prezydencki!

Mam nadzieję, że chociaż troszeczkę Was zaintrygowałam.
Więcej informacji wkrótce na mojej stronie. 😏

14 komentarzy:

  1. Więc czekamy Cyrysiu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha a ja wiem, ale też jescze nie powiem. Mogę za to już polecić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka zbytnio nie dla mnie, ale na pewno wiele osób zaciekawi :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sam tytuł posta sprawia, że muszę przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na więcej szczegółów, bo mnie zaintrygowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nutka zaintrygowania się pojawiła... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for sharing the blog it's very helpful and informative. You also explained the topic very well. For any requirement of Best Assignment Help Edinburgh, you can connect with MyAssignmentHelpAu and find the best solutions to submit your assignment with premium writing quality.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobremu kryminałowi nie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...