Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 29 maja 2021

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Ciało'' w wykonaniu Ewy Farnej.

Ewa Farna (ur. 12 sierpnia 1993 w Trzyńcu) – polsko-czeska piosenkarka, autorka tekstów, kompozytorka, producentka, prezenterka telewizyjna i osobowość telewizyjna pochodząca z Zaolzia.
Nie jestem dziewczyną wczoraj
Czas nas w kobiety zmienia
Wdzięczna za to co mam i nie mam
Taki mój na punkt widzenia

Odważnie już podnoszę wzrok
Czuję ze mnie dogonił czas
Ucieka a skoro ucieka
Ślad zostanie po nim

Ślad zostanie po nim

Blizny jak stary film
Piegi, pamiątki z wakacji
W skórze czarny tusza
Dalej tacy nierozważni
Nie jest tego mało
Coś się na mnie podpisało

Prze lata moje ciało
Tyle wytrzymało
I niejeden ślad mam
Wiem ze jest tak, jak być miało
/2x

Nie jestem dziewczyną wczoraj
Czas nas w kobiety zmienia
Bez pytań graweruje
Jak z szablonu doświadczenia

Nóg do nieba nie mam, wiem
Ale za to twardo stoję
Bo to dzięki nim wystarczy mi sił
A już przeszły swoje

A już przeszły swoje

Blizny jak stary film
Piegi, pamiątki z wakacji
W skórze czarny tusza
Dalej tacy nierozważni
Nie jest tego mało
Coś się na mnie podpisało

Prze lata moje ciało
Tyle wytrzymało
I niejeden ślad mam
Wiem ze jest tak, jak być miało
/2x

Dzięki, za to ze jestem tu
Dzięki za to gdzie jestem
E jestem kim jestem

Prze lata moje ciało
Tyle wytrzymało
I niejeden ślad mam
Wiem ze jest tak, jak być miało
/2x

13 komentarzy:

  1. Tekst mi się podoba, melodia mniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A za mną dziś ,,chodzą" piosenki Golec Uorkiestry. Pędzą konie po betonie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka dni temu słuchałam. Fajna piosenka z ważnym przekazem 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemna piosenka. Fajnie, że Ewa wydała coś nowego. Również uważam, że tekst jest lepszy niż muzyka. Przekaz ważny, a melodia typowa do radia taka na letni hit. Chyba, że taki jest cel tej piosenki, ale chyba w założeniu nie ma ona być tylko singlem na wakacyjne koncerty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słucham ją codziennie od kilku dni. Bardzo podoba mi się przekaz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobnie jak Wiola. Pierwszy raz słyszę tę piosenkę. Ale wpada w ucho.Pozdrawiam i życzę zaczytanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piosenkarkę kojarzę, ale tej piosenki chyba jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta piosenka.Dobry wybór 👏

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...