Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 29 czerwca 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Droga nad rzeką'' Jayne Ann Krentz - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Droga nad rzeką'' Jayne Ann Krentz.
 

Droga nad rzeką kryje niebezpieczne tajemnice. Czy spotkasz na niej miłość?


On chronił ją, kiedy mieli kilkanaście lat. Teraz ona już go nie potrzebuje.
Do chwili, gdy przeszłość wdziera się w jej życie…

Lucy była pewna, że więcej nie wróci do Summer River. Z tym kalifornijskim miasteczkiem wiąże się wspomnienie pewnej fatalnej nocy, gdy miała siedemnaście lat. Nie chce myśleć, jak by się dla niej skończyła, gdyby nie Mason...

Teraz przyjeżdża sprzedać dom zmarłej tragicznie ciotki. Ma nadzieję załatwić sprawę szybko i wrócić do miasta, do pracy w agencji detektywistycznej, gdzie jako genealog tropi rodzinne więzi i odkrywa rodzinne sekrety. Lecz spotyka Masona, jeszcze bardziej przystojnego, niż zapamiętała. A w domu ciotki dokonuje przerażającego odkrycia…

Mason, właściciel firmy ochroniarskiej, jest fachowcem w swojej dziedzinie. Lecz czy zdoła ochronić Lucy, gdy na jaw wyjdą mroczne tajemnice Summer River?

 PREMIERA 4 lipca 



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

25 komentarzy:

  1. Chyba pasuje nadrobić pierwszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się przepiękna opowieść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się ciekawa. ;) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi całkiem fajnie, więc czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka taka niepozorna, a jednak opis książki zachwyca.
    Czekam na recenzję, bo zainteresował mnie ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem Twojej opinii na jej temat :) póki co niezbyt jestem do niej przekonana...

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi lekko mrocznie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję. Wydaje się być interesująca

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję patronatu :) i czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie, że jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie bardzo zainteresowana ale widzę że czytelników nie zabraknie owej pozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję patronatu i czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się ciekawie. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bohaterka detektyw genealog... i Mason. Może byc ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  16. ooooooooooooooooooo gratuluje! mama uwielbia jej ksiazki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, w tej pani też się zaczytywałam, jak byłam młoda;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak na razie zapowiada się ciekawie, wyczekiwać będę na recenzję. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet ciekawie brzmi, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję patronatu.

    Oczywiście jestem ciekawa co to za tajemnice :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...