"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 19 czerwca 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Panna młoda ucieka'' Susan Elizabeth Phillips - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Panna młoda ucieka'' Susan Elizabeth Phillips.
  
Mogła mieć faceta doskonałego.

Wybrała zupełnie niedoskonałego.

Lucy Jorik zawsze dbała o to, by nie skompromitować rodziny – w końcu jej matka to była prezydent USA. A teraz, w dzień własnego wesela, robi coś szokującego. Zamiast wyjść za Pana Doskonałego, ucieka z kościoła, wskakuje na motor jakiegoś obcego faceta i odjeżdża w nieznane…

Świat zaczyna szukać Lucy, a Lucy musi odnaleźć samą siebie. Jej dobre maniery na nic się nie przydadzą w kontaktach z mężczyzną, który wydaje się zupełnie nie dla niej. I który tak dużo wie o Lucy, ale nie zdradza własnych tajemnic...

Czy ta zupełnie niedobrana para znajdzie coś, co ich łączy? Czy Lucy znajdzie to, za czym zawsze tęskniła – prawdziwą namiętność?


  PREMIERA 22 CZERWCA



Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

21 komentarzy:

  1. Oj koniecznie muszę przeczytać :)
    Szczególnie, że sama planuję ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się całkiem dobrze.
    Gratuluję kolejnego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się interesująco, być może zdecyduję się przeczytać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tematyka nie dla mnie, ale gratuluję patronatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Ciekawe, jak tym razem został przedstawiony wątek uciekającej panny młodej...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu. Zapowiada się interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję patronatu, ciekawa jestem recenzji 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. i kolejna książka która się świetnie zapowiada - gratuluje patronatu

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byłam ekhm, młoda, to kilka książek tej autorki pochłonęłam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie się zapowiada. Tak letnio i wakacyjnie :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna okładka! Niecierpliwie czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję kolejnego patronatu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje patronatu. Po książkę pewnie sięgnę, bo zapowiada się ciekawie i w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się ciekawie, zwrócę uwagę na książkę. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję patronatu i czekam na premierę książki :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...