"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 3 czerwca 2017

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Pomimo burz'' Antka Smykiewicza.

Antek Smykiewicz urodził się 12 lipca 1987 w Warszawie. Szkołę muzyczną ukończył w klasie akordeonu. Pierwsze kroki muzycznej kariery stawiał jako wokalista zespołu Ściana Wschodnia.

W 2011 wziął udział w The Voice of Poland zajmując 2. miejsce, w 2014 ponownie pojawił się w talent show - w Must Be the Music dotarł do półfinałów.

W 2015 roku ukazał się jego pierwszy singel „Pomimo burz”, a początku 2016 roku kolejny - „Limit szans”. Debiutancki album Smykiewicza pt. Nasz film miał premierę w maju 2016.



Pomimo raf pomimo skał
Pomimo stumetrowych fal
Pomimo burz, błyskawic w ''z''
Ja ciągle ciebie chcę


Pomimo cieni, spalonych drzew
I zimy, która mrozi krew
Powodzi co zabiera nas
Ja mam dla ciebie czas


I jeszcze miejsca trochę mam
Na wybuchy, słowa skruchy
Na ten niepokoju stan
I jeszcze znajdę więcej sił
Będę walczył, będę kochał
Będę się o ciebie bił


Pomimo cięć pomimo ran
Do przodu wszystko jakoś pcham
I staram się nie zmienić nic
Dla ciebie mogę żyć


I mimo że szaleje wiatr
Dam sobie radę, bo wiem jak
Na wszystko gdzieś formuła jest
Nic nie zaskoczy mnie


I jeszcze miejsca trochę mam
Na wybuchy, słowa skruchy
Na ten niepokoju stan
I jeszcze znajdę więcej sił
Będę walczył, będę kochał
Będę się o ciebie bił x2


Będę walczył, będę kochał
Będę się o ciebie bił


Znajdę więcej sił
Znajdę więcej sił

13 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...