"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 16 czerwca 2017

KONKURS: Moja grecka kuchnia

Moi Drodzy,

Przychodzę do Was z konkursem, w którym można wygrać ''Moje greckie lato'' Isabelle Broom [recenzja- KLIK]

 Kuchnia grecka jest znana i uwielbiana już od czasów starożytnych. Ponadto jest stosunkowo zróżnicowana, zdrowa, a co najważniejsze - smaczna. Naprawdę niewiele trzeba by z prostych składników wyczarować bardzo smaczne jedzenie. Stąd mój pomysł na zadanie konkursowe.

Poleć mi wybrane przez siebie danie z kuchni greckiej wraz z krótkim przepisem.

Oczywiście jeśli ktoś nie zna tej kuchni, może posłużyć się przepisami z internetu. Warunek tylko - należy zrobić w domu wybraną przez siebie potrawę, sfotografować ją, a następnie przysłać zdjęcie tej potrawy wraz z przepisem na maila: kryniame@wp.pl

Zdjęcie bądź zdjęcia, które najbardziej mnie zachwycą i sprawią, że będę chciała je ''jeść oczami'' zostaną nagrodzone książką 'Moje greckie lato'' Isabelle Broom.

  ___


Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego
bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- udostępnisz informacje o moim konkursie


Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo Amber.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy zrobić dowolną potrawę z kuchni greckiej i przesłać do organizatorki konkursu jej zdjęcie wraz z krótkim opisem.
4. Konkurs trwa od 16 czerwca 2017 roku do 23 czerwca 2017 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 25 czerwca 2017 roku.
6. Nagrodą są 2 lub 3 egzemplarze książki
''Moje greckie lato'' Isabelle Broom.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

12 komentarzy:

  1. Powodzenia! Zapowiada się smaczny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Książka jest warta udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko korzystam z przepisów kuchni greckiej. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej zachęcam do konkursu. To doskonała okazja, aby poeksperymentować z kuchnią grecką, a przy okazji może uda się wygrać piękną powieść o miłości i rodzinnych tajemnicach.

      Usuń
  5. Szczerze mówiąc nie znam kuchnie greckiej, ale z chęcią poczekam na przepisy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia :)
    Mam nadzieję, że i nam zdradzisz jakieś smaczne przepisy przy publikacji wyników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! O to mi właśnie chodzi, żeby wszyscy mogli zainspirować się zwycięskimi przepisami, wykorzystując je w swojej kuchni.

      Usuń
  7. Świetny konkurs. Proszę, bierzcie udział. Życzę powodzenia!
    pozdrawiam i zapraszam cię na blog o książkach, ale nie tylko.
    http://galeriakultury.blogspot.com/2017/06/coldplay-magia-kolorow-w-warszawie.html

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...