"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 15 czerwca 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Motyl i burza'' Walter Lucius - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Motyl i burza'' Waltera Luciusa.
 

Holenderska odpowiedź na Millennium Stiega Larssona

"To nie tylko brawurowy thriller z polityczną międzynarodową intrygą i bohaterką jak Lisbeth Salander: niebezpieczną, wrażliwą i nieodgadnioną, ale i intrygująca opowieść o utraconej miłości i zaprzepaszczonych ideałach." "De Limburger"

Tom 1 trylogii

Na ciele ma blizny. Potrafi zabić jednym ciosem. Lecz wciąż pamięta smak niewinności. Niewinności, która umarła jak prawie wszystkie jej wspomnienia. Dziennikarka i mistrzyni sztuk walki Farah Hafez zamknęła się w pancerzu, odgrodziła od przeszłości. Ale wszystko zmienia jedno słowo, które słyszy w amsterdamskim szpitalu. Powtarza je ranny chłopiec. Tylko Farah je rozumie. I domyśla się, że małego Afgańczyka spotkało coś o wiele bardziej przerażającego niż potrącenie przez samochód...

Dziewczyna rozpoczyna śledztwo. Pomaga jej Paul Chapelle, korespondent w Johannesburgu. Jako dzieci bawili się w ogrodzie motyli w Kabulu... Teraz dochodzenie wciągnie ich w szaleństwo zbrodni: od Amsterdamu po Afganistan, RPA, Indonezję i Rosję. Wszędzie czyha na nich śmierć i piętno ich własnej przeszłości...

Niesłychanie bogata powieść, w której wątki polityczne i społeczne genialnie łączą się z osobistymi wątkami głównych bohaterów, nigdzie nie popadając w schematyzm”. Z uzasadnienia jury holenderskiej nagrody Schaduwprijs dla najlepszego debiutu w kategorii thriller.

 
 PREMIERA 20 CZERWCA 


Recenzja niebawem. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

22 komentarze:

  1. Mnie ta książka mocno zaintrygowała i jestem ciekawa recenzji. Czekam oczywiście na konkurs.
    Wysłałam do Ciebie maila w związku z komentarzem, który dodałaś na moim prywatnym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się na świetną powieść ;) Lubię czasem poczytać takie książki z wątkami kryminalnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie. Będę czekać na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z opisu widać, że będzie to mocna książka 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę o tej książce, ale widzę, że trzeba będzie koniecznie przeczytać! Gratuluję patronatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Jestem zainteresowana tą książką. Opis bardzo mi się podoba.
    pozdrawiam i zapraszam na Galerię Kultury.
    http://galeriakultury.blogspot.com/2017/06/kulturalna-warszawa-co-sie-dzieje.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) bardzo ciekawy opis.

    OdpowiedzUsuń
  8. O, coś dla mnie, szykują się wielkie emocje, a te ostatnio lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog właśnie takiego szukałam ! co warto a co nie itd ...
    z pewnością tu zostaję

    i cos kupię

    OdpowiedzUsuń
  10. Ksiązka zapowiada się bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję patronatu a i książka wydaje się być smacznym kaskiem :)Już niedługo, wytrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje patronatu :). Książka zapowiada się ciekawie, zapisuje sobie tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Opis ciekawie brzmi, chętnie bym przeczytała! :)
    Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...