"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 9 czerwca 2017

WYNIKI KONKURSU: Zaraz wracam

Moi Drodzy,
  
Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym można było wygrać ''Zaraz wracam'' Anita Scharmach [recenzja - KLIK]
 
  Wszystkim uczestnikom konkursu dziękuję za tak liczny udział i za wspaniałe fraszki. Miałam nie lada orzech do zgryzienia. Bardzo żałuję, że nagroda tylko jedna. Ostatecznie z pomocą autorki zdecydowałam się nagrodzić wiersz Karolajny:

Powiedziałeś mi ostatnio takie słowa,
po których przerwała się nasza rozmowa.
Usłyszałam wtedy ''zaraz wracam'',
ale nie dane mi było słyszeć ''już powracam''.
Morał z tego taki moi mili,
że trzeba korzystać z każdej wspólnej chwili.
Nie wiadomo kiedy się zepsuje,
bo nie zawsze szczęście dopisuje.

 
Gratuluję i proszę o kontakt mailowy.

11 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...