"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 23 czerwca 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Przebudzenie Morfeusza'' K. N. Haner - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Przebudzenie Morfeusza'' K.N.Haner.

Miałam wnież przyjemność napisać rekomendację do powieści.
 


 Po zniknięciu Adama Cassandra względnie uporządkowała swoje życie. Znów zamieszkała w Toronto, a iskierką nadziei jest dla niej synek — Tommy. Dziewczyna pragnie zapomnieć o przeszłości, ale nie potrafi. Jej serce, choć roztrzaskane na kawałki, nadal bije dla najbardziej nieodpowiedniego faceta na świecie.

Gdy Adam McKey nagle zjawia się w jej rodzinnym domu, Cassandra jest wściekła, choć jednocześnie szczęśliwa. Niestety, razem z ojcem jej dziecka powracają dawne demony. Wokół znów czają się wrogowie, a wśród nich najgroźniejszy — Eros. On również nie zapomniał o Cassandrze.


Walka trwa. Zemsta jest okrutna i bolesna, a w świecie mafii to sprawa honoru. Toczy się ostateczna rozgrywka — o miłość, zaufanie i prawdę. Prawdę, która może uleczyć, ale także zabić.


Jaką decyzję podejmie Cassandra? I co wybierze Adam w świecie, w którym nic nie jest tym, czym się wydaje?


Śniłam o mężczyźnie, który był dla mnie zgubą. Przeszliśmy razem przez koszmar, a teraz... Teraz czas na przebudzenie. 

  PREMIERA 5 LIPCA!



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem? Znacie poprzednie tomy serii?

13 komentarzy:

  1. Gratuluje kolejnego patronatu!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Avenity z bloga Myśli zapisane

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam poprzednich części :)
    Gratuluję patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że do Twojej kolekcji dołączył kolejny patronat. Brawo! Tom pierwszy znam, na drugi poluję, więc i trzeci przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już recenzję tej powieści i czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję patronatu i napisania rekomendacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu. Czytałam pierwszą część i miałam dosyć mieszane odczucie. Z jednej strony czytało mi się dobrze, z drugiej całość wypadła niezbyt realnie, przynajmniej moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Ja dopiero pierwszą część mam za sobą i jestem bardzo ciekawa tej historii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje patronatu :). Po książkę raczej nie sięgnę- to zdecydowanie nie mój gatunek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka akurat nie dla mnie, ale gratuluję patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję patronatu i rekomendacji.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...