Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 17 czerwca 2017

ZAPOWIEDŹ: ''Pensjonat pod Meduzą'' Halina Kowalczuk - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Pensjonat pod Meduzą'' Haliny Kowalczuk.
 
Podobno nieszczęścia chodzą parami. Na własnej skórze doświadcza tego Gabrysia, która jednego dnia traci pracę na rzecz młodszej dziewczyny i dowiaduje się, że mąż ją zdradzał i właśnie odszedł do innej. Także młodszej.
 
Najbliżsi nie zawodzą, ale największe wsparcie kobieta otrzymuje od Hortensji – niezbyt lubianej ciotki mieszkającej nad morzem, do której jedzie wraz z matką. Tam spotyka także Olka – kolegę z młodzieńczych lat, który planuje otworzyć pensjonat. Przed Gabryśką otwierają się nowe możliwości nie tylko zawodowe, ale czy odważy się skorzystać z nadarzających się okazji?
 
 PREMIERA 20 CZERWCA  



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

20 komentarzy:

  1. Jeszcze nie wiem czy się zdecyduję na książkę. Mam na razie kilka, które muszę przeczytać w pierwszej kolejności, a czasu niestety za wiele nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się skuszę na tą książkę ;) Opis interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie książki, ta mnie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się okładka, na sam widok której z chęcią przeczytałabym tę powieść :) Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tego typu książki właśnie teraz, latem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Opis mnie zainteresował. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. kusząca okładka, a historia w sam raz na wakacje, czekam zatem na premierę

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zainteresowała ;)
    https://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się naprawdę dobrze. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się wakacyjnie, z chęcią przeczytam.

    Okładka przypomina mi, że zbliża się malowanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię prozę Haliny Kowalczuk, zwłaszcza jej "Dwór Anny". Gratuluję kolejnego patronatu, jesteś w tym niesamowita. :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tą książką :) Gratuluję patronatu

    OdpowiedzUsuń
  13. Poczekam na recenzję książki, może na wakacyjne nuty fabuła się wpasuje. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  14. Książka w moich klimatach, chętnie ją przeczytam. Piękna okładka. Gratuluję Krysiu patronatu, Ty to masz szczęście.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zainteresowana, zapowiada się fajna książka :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...