Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 25 czerwca 2017

ZAPOWIEDŹ: ''ROGUE'' Katy Evans pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,ROGUE'' Katy Evans. 
  

 Seria, na punkcie której oszalały czytelniczki na całym świecie. „REAL“ rozgrzewało, „MINE“ ekscytowało, „REMY“ podniecał. Pora na tom czwarty – równie gorące, równie emocjonujące i równie doskonałe „ROGUE“. Czy dasz się uwieść tej historii?

On twierdzi, że nie oznacza dla niej niczego dobrego.


Ona nienawidzi myśli, że on może mieć rację.


Brooke Dumas odnalazła swojego Remingtona Tate’a w historii pod tytułem REAL. Teraz nadeszła kolej, by jej najlepsza przyjaciółka, Melanie, spotkała mężczyznę, dzięki któremu zaśpiewa jej serce. 


Po latach poszukiwań, pewnej nocy w deszczu, silny i tajemniczy Greyson King przychodzi jej na pomoc. Śmiały, może być takim kochankiem, przyjacielem i obrońcą, jakiego szukała. Kiedy się kochają, wymawia jej imię tak, jakby to coś znaczyło. Jakby ona coś znaczyła – a to wszystko, o czym w życiu marzyła.

Jednak Greyson znika na całe dni, bez jednego słowa wyjaśnienia, a kiedy się pojawia, mówi, że jedynie ją skrzywdzi. Lecz gdy go przy niej nie ma, jej serce cierpi jeszcze bardziej.


Wtedy Melanie odkrywa mroczny świat, który Greyson tak bardzo starał się przed nią ukryć, i zaczyna podejrzewać, że ich nieoczekiwane spotkanie wcale nie musiało być dziełem przypadku.


Wplątana w wir uczuć, Melanie nie ma nikogo, kto mógłby uchronić ją przed upadkiem… prócz mężczyzny, od którego powinna uciekać. 

 
 PREMIERA 28 CZERWCA  



Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 
Jesteście zainteresowani tym tytułem?

21 komentarzy:

  1. jakoś mnie ta seria nie interesuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie znam twórczości autorki, ale może kiedyś i dla niej znajdę czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znajdź czas bo cała seria jest zarabista

      Usuń
  3. Gratulację!
    Zazdroszczę :D
    A co do ksiązki, bardzo chętnie ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ja niestety zatrzymałam się na pierwszym tomie, ale niebawem nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Seria ciągle jakoś mnie nie przekonuje, ale gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu! Opis bardzo kusi 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję patronatu! :)
    Książkę mam na uwadze. :)
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka trafia w mój gust. Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Seria wciąż przede mną, ale lubię czasem czytać w odwrotnej kolejności, więc może zacznę od tego tomu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma przeszkód, żeby zacząć przygodę z tą serią od 4 tomu, ponieważ pierwsze trzy części skupiały się na perypetiach pewnego boksera, a ten tom opowiada o losach innego bohatera.

      Usuń
  10. nono, kolejny patronat , gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny sukces, super:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze chwila i książka już będzie :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...