Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 14 lutego 2018

KONKURS WALENTYNKOWY: Ustrzel książkę!

KOCHANI

Zapraszam na kolejny ''strzelecki konkurs''. Do wygrania ''Kłopoty mnie kochają'' Joanny Szarańskiej.

 PIERWSZA OSOBA, która prześle do mnie zdjęcie/screen z licznikiem 2 322 222 wyświetleń mojego bloga - OTRZYMA ''Kłopoty mnie kochają''.

AKTUALIZACJA:

W poprzednim  ''strzeleckim'' konkursie niestety nikomu nie udało się  trafić właściwej liczby. Zatem bawimy się dalej. 

 PIERWSZA OSOBA, która prześle do mnie zdjęcie/screen z licznikiem 2 333 333 wyświetleń mojego bloga - OTRZYMA ,,Miłość w kolorze bieli'



Życzę powodzenia! 

(mail: kryniame@wp.pl)
  


Będzie mi miło, jeśli:

- zostaniesz obserwatorem mojego bloga
- zostaniem obserwatorem mojego profilu w Google +
- polubisz fanpage mojego bloga na Facebooku
- udostępnisz informacje o moim konkursie 
  
Do dzieła!!! Naprawdę warto!



   Regulamin:

1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagród jest wydawnictwo Czwarta Strona.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy wykazać się refleksem i jak najszybciej podesłać do właścicielki bloga zdjęcie  z licznikiem 2 333 333 wyświetleń bloga LŚC
4. Konkurs trwa od 14 lutego 2018 roku aż do momentu ''ustrzelenia'' licznika wyświetleń. 
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w niniejszym poście.
6. Nagrodą jest 1 egzemplarz książki 
''Miłość w kolorze bieli'' Magdaleny Trubowicz.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy. 
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

8 komentarzy:

  1. Ja już swoją mam więc powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się ustrzelić 2 311 111 i mimo, że bez nagrody to zostawiam sobie na pamiętkę - mój pierwszy licznik!!

      Usuń
  2. Spróbuję, może mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już czytałam. Życzę powodzenia innym w zdobyciu jej

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba znowu nikt nie trafił właściwej liczny, ale poczekam jeszcze z ostatecznym werdyktem.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...