Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 2 marca 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Dolina spokoju'' Joanna Jax - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Zemsta i przebaczenie. Tom VI  Dolina spokoju'' Joanny Jax.

Opis fabuły:

Ostatni tom sagi "Zemsta i przebaczenie". Bohaterowie próbują odpowiedzieć sobie na pytania, co jest w życiu najważniejsze i czym dla nich jest prawdziwe szczęście. Niektórym z nich przyjdzie zapłacić za to najwyższą cenę, a tkwiące w ludzkich duszach demony kolejny raz dadzą o sobie znać. Inni po wielu życiowych dramatach odnajdą spokój i swoje miejsce na ziemi. Dla kogo los okaże się łaskawy, a kogo nie oszczędzi? Jak wiele determinacji musi mieć w sobie człowiek, by poświęcić tak wiele dla miłości? Czym jest prawdziwa przyjaźń w egoistycznym, brutalnym świecie? Co zwycięży – zemsta czy przebaczenie?


Moja rekomendacja:
  Ostatnia odsłona monumentalnej sagi w niczym nie ustępuje poprzednim tomom. Jest tak samo świetnie napisana i równie emocjonująca,  można rzec - majstersztyk dramaturgii. Joanna Jax na ruinach ponurej przeszłości wydobywa nie tylko ogrom ludzkiej tragedii, ale także odsłania przed nami trudną rzeczywistość nowego ustroju, gdzie w cichych zakamarkach duszy codziennie toczy się zaciekła batalia o życie, sumienie, suwerenność, miłość i  lepsze jutro. Świetny materiał na film. Zdecydowanie polecam!





  Skusicie się?

18 komentarzy:

  1. Raczej się nie skuszę. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem już po lekturze. Szkoda, że to już koniec tej sagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebawem mam w planach rozpoczęcie lektury tego cyklu.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bardzo na nią czekam, chociaż to oznacza koniec spotkań z Hanką i Alicją :)

    http://zksiazkanakanapie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się na pewno skuszę. Mam za sobą trzy tomy, pozostałe muszę dokupić. Seria są fantastyczna :) Moje klimaty w 100 procentach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję patronatu, musiałabym poznać wcześniejsze tomy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, a książka zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele pozytywnych opinii słyszałam o tej serii i niedługo chcę się z nią zapoznać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam wszystkie tomy i z niecierpliwością czekam na ten ostatni ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...