"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 23 marca 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Natalia'' Magdalena Wala # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Natalia'' Magdaleny Wali.
Natalia Odręga pochodzi z zamożnej rodziny posiadającej niemały majątek. Jej ojciec chce wydać ją za mąż za mężczyznę z arystokratycznej rodziny. Ale Natalia, pomimo olbrzymiego posagu, nie miała dotąd szczęścia w miłości…

Natalia wraz z rodziną wyjeżdża na karnawał do Krakowa. Młody Szymon Pawłowski, związany obietnicą złożoną ojcu, poszukuje żony. Poznawszy Natalię, którą szybko polubił, postanawia uczynić zadość życzeniom ojca i oświadcza się. Jednak są osoby, które nie chcą dopuścić do zawarcia małżeństwa. Wraz z pojawieniem się kandydata na męża o Natalii zaczynają krążyć plotki, że para się magią i chce zaszkodzić jednemu z domowników. Ktoś wyraźnie pragnie jej kompromitacji w oczach Szymona. Dziewczyna będzie musiała zdecydować czy wyjawić swoje sekrety, zanim wpadnie w wielkie tarapaty.

Świat dziewiętnastowiecznych intryg, romansów, niespełnionych nadziei i spełnionych miłości leży przed Tobą na wyciągnięcie dłoni.

 Premiera: 04.04.2018 r.




  Skusicie się?

19 komentarzy:

  1. Siostra bardzo lubi twórczość tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie wcześniejsze książki autorki przypadły mi do gustu. Jestem ciekawa jak będzie tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wielką ochotę na tę powieść:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytam. Wcześniejsze książki autorki bardzo mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję patronatu i czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu. To będzie ciekawa książka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym przeczytała ze względu na czas akcji. Gratulację :)
    pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu :D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie wiem czy się skuszę, ale gratuluję kolejnego patronatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję patronatu! Dziewiętnastowieczne intrygi, romanse... bardzo lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Czekam na tę powieść!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję patronatu. Książka będzie świetna. Już sam opis bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Kasia
    http://simplyeverythingpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję patronatu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wydane są te książki, a i fabuła wygląda zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...