"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 30 marca 2018

ZAPOWIEDŹ: ''W towarzystwie zabójców. Tom 1. Zabić Sarai'' J.A. Redmerski # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,W towarzystwie zabójców. Tom 1. Zabić Sarai'' J.A. Redmerski.
Sarai miała zaledwie czternaście lat, kiedy matka uciekła z nią do Meksyku, gdzie zamieszkały ze znanym baronem narkotykowym. Z biegiem lat dziewczyna zapomniała, co to znaczy wieść normalne życie, ale nigdy nie porzuciła nadziei, że pewnego dnia ucieknie z miejsca, w którym była przetrzymywana przez ostatnie dziewięć lat.

Victor jest bezlitosnym płatnym mordercą, który – podobnie jak Sarai – znał tylko życie przepełnione śmiercią i przemocą. Kiedy zjawia się w domu brutalnego Javiera, żeby poznać szczegóły zlecenia i odebrać zapłatę, Sarai dostrzega w nim jedyną szansę na odzyskanie wolności. Jednak sprawy przybierają niespodziewany obrót i zamiast dotrzeć bezpieczne do Tucson, Sarai trafia w ręce kolejnego niebezpiecznego mężczyzny.

Mimowolnie zaplątany w ucieczkę, Victor opiera się swojej prymitywnej naturze i postanawia pomóc Sarai. Z czasem rodzi się między nimi wyjątkowa więź, która sprawia, że Victor jest w stanie zrobić wszystko, żeby utrzymać Sarai przy życiu. Jest gotowy postawić na szali nawet relacje z własnym bratem i współpracownikiem, Niklasem, który podobnie jak wszyscy inni pragnie jej śmierci.

Zaufanie, jakie rodzi się pomiędzy nietypową dwójką, coraz bardziej zbliża ich do siebie i tylko podsyca żarzące się uczucie. Jednak bezwzględna natura Victora i jego profesja mogą się okazać niewystarczające, by uratować Sarai. Ostatecznie władza, jaką dziewczyna posiadła nad Victorem, może być tym, co ją zabije.

Premiera: 11.04.2018 r.



  Skusicie się? Osobiście gorąco polecam 💖

19 komentarzy:

  1. Mam nadzieję,że uda mi się upolować tę książkę, bo jestem heh ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu. Ciekawie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, brzmi świetie. Opis bardzo mnie zaciekawił, a okłądka tka tajemnicza.
    pozdrawiam,
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu :)
    Na książkę mam sporą ochotę, choć przeraża mnie ilość tomów w cyklu - kiedy ja to przeczytam? :D

    Pozdrawiam ciepło,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabuła wydaje mi się intrygująca, ciekawe jak została przedstawiona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam jej "Na krawędzi nigdy" i tę też muszę przeczytać ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Jestem pewna, że to będzie wyjątkowa powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje patronatu! Książka zapowiada sie ciekawie.

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)

    Opis zachęca do lektury.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję patronatu! Niesamowicie mnie ta książka kusi od samego początku, więc mam nadzieję, że kiedyś w końcu uda mi się ją przeczytać. Niestety nie załapałam się na egzemplarz recenzencki :(

    Pozdrawiam i zapraszam:
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję, książka zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :) Mam nadzieję, że książka będzie tak dobra, jak piękna jest okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta książka to coś dla mnie uwielbiam takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...