Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 10 marca 2019

ZAPOWIEDŹ: ''Zniszczona'' Moniki Rępalska # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: "Zniszczona'' Moniki Rępalskiej.
Zostałam sprzedana przez własną matkę za narkotyki. W wieku siedemnastu lat stałam się dziwką. Przez kilka lat byłam sponiewierana, moje ciało było własnością facetów, którzy codziennie odwiedzali mój pokój. Mogłabym z tym żyć, gdyby nie moja młodsza siostra. Chciałam dla niej innego życia, dlatego postanowiłam uciec z tego piekła. Właśnie tak znalazłam się w San Diego, gdzie od nowa zaczęłam tworzyć swoją historię. Byłam zamknięta na każdego faceta, który się do mnie przystawiał, dopóki nie trafiłam na Maksa. On dotarł do mnie, burząc ten mur, który zbudowałam wokół siebie. Nauczył mnie jak cieszyć się seksem, którego myślałam, że nigdy nie polubię. Niestety moja bańka mydlana musiała pęknąć, a dawne życie przypomniało o sobie. Teraz stoję pod ścianą, muszę dokonać wyboru, który daje mi Marco. Decyzja jest prosta, on znowu wygrał.



Premiera: 19.03.2019 r.



Skusicie się?

12 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją w planach. Bardzo ciekawi mnie, no i ta okładka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Sama chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka zapowiada się bardzo ciekawie. Interesujący patront.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy wątek i z chęcią sięgnę po tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To musi być ciężka historia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno nie sięgnę po tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładka jest bardzo odważna, pewnie cała historia również. Chętnie bym ją poznała 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie niepojęte jak może sprzedać własne dziecko... Z pewnością emocjonalna historia.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...