"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 25 marca 2019

WYNIKI KONKURSU: MOJE JUTRO

MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać pakiet ''Nowe jutro'' Agaty Polte.

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Podesłaliście wiele ciekawych odpowiedzi dotyczących wizji Waszej przyszłości. Miałam nie lada problem z wyłonieniem zwycięzcy. Ostatecznie jednak zdecydowałam się nagrodzić komentarz napisany przez Marię Brodę, który najbardziej chwycił mnie za serce 💖 Pani Mario życzę, aby Pani marzenie stało się rzeczywistością!
Gdy patrzę w przyszłość widzę....moje spełnione, bardzo ciągle wyczekiwane marzenie - jestem babcią. W moim domku z ogródkiem słychać dziecięcy śmiech, wpatrzone we mnie wesołe oczy i słyszę słowa - "kochamy Cię babciu!". Przytulam moje wnuczęta, całuję i pokazuję im zakupione kolorowe, pięknie wydane książeczki i mówię: teraz babcia Wam poczyta - poznacie przygody małych bohaterów, przeniesiecie się w bajkowy świat pełen niespodzianek. Moje wnuczęta w skupieniu słuchają czytanych opowieści i przy kolejnych odwiedzinach już same proszą: "Babciu a dzisiaj też nam poczytasz?, bo mama i tata ciągle obiecują, ale zawsze za mało czasu". I tak jako babcia-książkoholiczka przyczyniam się do wzrostu czytelnictwa w kraju, bo przecież "czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość trąci".

💔💔💔

Laureatce serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy wraz z danymi do wysyłki nagrody.

9 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...