"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 1 marca 2019

ZAPOWIEDŹ: ''Mimo wszystko kochaj'' Agnieszka Rusin # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: "Mimo wszystko kochaj'' Agnieszki Rusin.
Cztery siostry nie mogłyby być bardziej różne: Joanna to wiecznie zabiegana i zapracowana matka dwóch córeczek, Gosia wiedzie beztroskie życie przy zamożnym mężu, Majka goni za karierą, a Julia wciąż szuka swojego miejsca na świecie i właśnie postanowiła rzucić studia.
Choroba matki sprawia, że wszystkie spotykają się w rodzinnym domu w malowniczym Karpaczu. Przywożą ze sobą złamane serca i sekrety. To jednak jeszcze nie koniec dramatycznych wydarzeń… Czy siostry będą umiały przezwyciężyć to, co je dzieli? Czy nauczą się kochać… mimo wszystko?

Premiera: początek marca


Skusicie się?

11 komentarzy:

  1. Książka wpisuje się w mój gust. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatu! ♥ Książka ma cudowną okładkę, a opis również bardzo przypadł mi do gustu, więc z niecierpliwością czekam na premierę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis brzmi zachecajaco i okladka piekna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo możliwe, że skuszę się na tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada :) Pozdrawiam, Pola https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo jej ciekawa :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. Kolejna książka, która chętnie przeczytam!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...