"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 6 marca 2019

ZAPOWIEDŹ: ''Mężczyzna z tuszem na dłoni'' Monika Joanna Cieluch # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ''Mężczyzna z tuszem na dłoni'' Moniki Joanny Cieluch.
„Więc albo będziemy swoim błogosławieństwem, albo utoniemy w morzu własnych porażek”.

Kuba, Hania i Olly – gdy byli nastolatkami, podjęli decyzję o wyemigrowaniu z Polski do Zjednoczonego Królestwa Brytyjskiego. Każde z trojga przyjaciół miało własne motywy: Jakub wyjechał z obawy przed ojcem alkoholikiem, Hania chciała towarzyszyć Jakubowi, a Olly zapragnął zostać pilotem brytyjskich linii lotniczych. Los rozdał im sprzyjające karty: Kuba już pierwszego dnia pobytu za granicą zdobył pracę w renomowanym studio tatuażu, Olly i Hania podjęli studia, ale… nieszczęśliwy splot wydarzeń gwałtownie skreślił ich wieloletnią relację i drogi trojga nierozłącznych przyjaciół rozeszły się burzliwie. Spotkali się ponownie – dopiero dwanaście lat później, kiedy Kuba – teraz już znany w Londynie artysta tatuażu – na skutek wypadku trafił do szpitala, w którym… opiekę nad nim przyjęła Hania – teraz utalentowana lekarka.
Kuba dowiaduje się, że kobieta, której nigdy nie przestał kochać, planuje ślub z innym. Zdesperowany, proponuje Hani spędzenie wspólnie najbliższych siedmiu dni. W tym czasie zamierza jej udowodnić, że to właśnie nim smakuje jej szczęście. Bo czy można przestać kochać człowieka tylko dlatego, że raz w życiu dokonał błędnego, fatalnego wyboru?

Zanurz się w powieści pełnej emocji, która nie pozostawi Twojego serca obojętnego na historię bohaterów!

Premiera 20 marca


  Skusicie się?

9 komentarzy:

  1. Gratuluję patronatu! :) Nie słyszałam o książce i o autorce, a widzę, że ta powieść mogłaby mi się spodobać. Jestem ciekawa losów bohaterów i tego czy Kuba i Hania będą jednak razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zapowiada się bardzo ciekawie. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatu i czekam na Twoje wrażenia z lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka wygląda bardzo obiecująco, więc tym bardziej jestem ciekawa recenzji. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie czekam na więcej! Gratuluje patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy dylemat- "Bo czy można przestać kochać człowieka tylko dlatego, że raz w życiu dokonał błędnego, fatalnego wyboru?" Zainteresowałaś mnie tym tytułem. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tej książki 😊

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...