"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 23 lipca 2013

Wyniki mini konkursu.



Przyszedł czas na ogłoszenie wyników mini konkursu z serią Kiss.

Wybór naprawdę był bardzo trudny, ponieważ każda polecana przez was książka miała w sobie to ,,coś’’, w związku z czym obrałam sobie za cel przeczytać je wszystkie.

opis-klik
Niestety nagroda jest tylko jedna i powędruje do Doomisi♥. Jej skromnym zdaniem ,,Podarunki losu’’ Sandry Brown są genialne. Już niebawem sama się o tym przekonam. Tymczasem okładka oraz opis fabuły rzeczywiście mnie zauroczył. Między nami zaiskrzyło od pierwszego wejrzenia, dlatego nie mogłam się powstrzymać i niczym zazdrosna kochanka już wzięłam ten romans w ,,posiadanie'' :-) Mam nadzieję, że warto:-)

Gratuluje Doomisi♥.

Dziękuję również wszystkim pozostałym uczestnikom zabawy i jeszcze dziś zapraszam do kolejnego konkursu.

Miłego dnia!!!

Cyrysia.

22 komentarze:

  1. Doomisi gratuluję wygranej, a Tobie życzę przyjemnej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje i przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, a Tobie życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja przyłączam się do gratulacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wybranie akurat mojej propozycji:)
    I dziękuję bardzo wszystkim osobom w komentarzach powyżej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, też chętnie tę książkę przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...