"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 16 maja 2013

Zapowiedź „Opiekunki Grobów” Melissy Marr


Czy to prawdziwa miłość? Czy tylko role, jakie przeznaczono im wieki temu?

W niezwykle spokojnym miasteczku Claysville dochodzi do brutalnego morderstwa. Maylene Barrow, kobieta pielęgnująca wszystkie cmentarze w mieście, zostaje znaleziona we własnej kuchni w kałuży krwi. Szeryf nie przeprowadza jednak śledztwa.

Do Claysville przybywa Rebeka, przybrana wnuczka Maylene. Z lotniska odbiera ją Byron, syn przedsiębiorcy pogrzebowego, zakochany w niej bez pamięci. Obydwoje mają za sobą osiem lat życia poza miasteczkiem, unikania siebie i rozmów o wzajemnej miłości, obydwoje też odczuwają niezrozumiałą ulgę, wkraczając w granice Claysville.

Dochodzi do kolejnych brutalnych napaści, a Rebeka i Byron zaczynają odkrywać, że ich miasteczko rządzone jest w myśl dość niezwykłych zasad. Dowiadują się też, że dziedzicznie przypadają im obojgu bardzo ważne funkcje, zapisane w dziwacznym kontrakcie sprzed 300 lat. Ona musi przejąć po zmarłej babci funkcję Opiekunki Grobów, a on – po ojcu –  rolę Grabarza i jej obrońcy. Spokój i bezpieczeństwo Claysville zależą od tego, czy ta para wypełni swe funkcje starannie...

***
Nikt nie kreuje światów tak, jak Melissa Marr.
Charlaine Harris

Melissa Marr serwuje ekscentryczne dark fantasy ukształtowane wokół tematów przeznaczenia, wolnej woli i zombie... Dobrze nakreśleni bohaterowie i ich burzliwe relacje sprawiają, że opowieść tętni własnym życiem.
„Publishers Weekly”


Premiera już w czerwcu 2013!

Jestem bardzo ciekawa tej książki. A wy, co o niej sądzicie?

17 komentarzy:

  1. Ja też, ja też! Już nie mogę się doczekać *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już od jakiegoś czasu mam na nią oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wątek opiekunki grobów kojarzy mi się wyłącznie z "Kobietą cmentarną", jednym z opowiadań "Medalionów". Sądzę, że przedstawiona przez Ciebie książka będzie ciekawa, muszę poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, ja też jestem ciekawa :-) Ta okładka kojarzy mi się z "Tajemniczym ogrodem" :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro Harris poleca to musi być b.dobra ;)

    OdpowiedzUsuń

  6. Kolejną dopisuję do listy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się fabuła tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaardzoo mnie zaciekawiła. W szczególności ta okładka. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi genialnie *.* Już nie umiem się doczekać, aż się pojawi, a mam w czerwcu urodziny, więc już wiem, co chcę w prezencie. Tyle wygrać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie się zapowiada, coś nowego!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...