"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 27 listopada 2015

Zapowiedź ''Szukając szczęścia'' Anety Krasińskiej pod patronatem medialnym LITERACKI ŚWIAT CYRYSI


Z niekłamaną przyjemnością chciałabym Was poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym najnowszą książkę Anety Krasińskiej, zatytułowaną ''Szukając szczęścia''.

Opis fabuły:

W momencie gdy u malutkiej Dagusi zdiagnozowano zespół Pierre’a Robina, cały szczęśliwy świat Malwiny runął. Młoda niepracująca matka – opuszczona przez męża, samotnie wychowująca niepełnosprawną córkę – stara się jednak iść przez życie z podniesioną głową, ciesząc się z każdego dnia i kolejnych nowych umiejętności córki, w duchu licząc na uśmiech losu.
Malwina codziennie na nowo odbudowuje w sobie chęć do życia i walki o lepsze jutro dla siebie i swojego dziecka, które przez wielu, w tym również przez własnego ojca, zostało odtrącone, a tym samym pozbawione miłości, troski i wsparcia, którego ze względu na swój stan zdrowia szczególnie potrzebuje.


Premiera już w grudniu!
(przed świętami)

Tutaj możesz kupić książkę: klik

Fan-page A. Krasińskiej: klik

Oficjalna strona autorki: klik

Recenzja niebawem.Będą też konkursy ;)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

26 komentarzy:

  1. Szczerze gratuluję i oczywiście wyrażam swoje zainteresowanie książką; -) Myślę, że trafi w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu. Już czytałam niebawem będę recenzować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatu, o książce już co nieco czytałam, ale czekam na Twoją recenzję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu;) Opis budzi we mnie mieszane uczucia, więc czekam na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem skąd, ale coś kojarzę tę książkę. Zainteresowałaś mnie. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie :) Poczekam jednak na Twoją recenzję. Gratuluję kolejnego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niekłamaną przyjemnością - serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka zapowiada się naprawdę intrygująco. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książkę już przeczytałam i bardzo miło wspominam. Niedługo będę pisać recenzję ;).
    Gratuluję patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właściwie to już nie wiem, jak wyrazić moje uznanie, bo mam wrażenie, że słowo "gratuluję" za często powtarzam :) :) :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze słyszę (czytam) o takim zespole, więc chciałabym dowiedzieć się czegoś więcej:)
    Gratulacje po raz kolejny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie historie, poruszające ważniejszą tematykę, ale jednak wciąż bardzo optymistyczne :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale, kolejny patronat na Twoim koncie. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję patronatu i czekam, aż książka pojawi się w bibliotece. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawi mnie historia Malwiny i Dagusi, mam nadzieję, że kiedyś przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję patronatu! :)
    Po książkę na pewno sięgnę, ponieważ tematyka wydaje mi się bardzo ciekawa. A okładka jest niezwykle urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję po raz kolejny! To już całkiem pokaźna kolekcja patronatów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję patronatu :)
    Książka mnie zainteresowała, mam wielką ochotę po nią sięgnąć! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje po raz kolejny. Jednak tym razem książka nie przemawia do mnie. Jednak muszę pochwalić okładkę, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Książka zapowiada się bardzo ciekawie :) Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję patronatu, widzę, że będzie to wzruszająca lektura.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...